Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

čtvrtek 16. června 2016

Avokádová pomazánka


Přiznám se, k pomazánce z avokáda jsem měla z počátku velký odpor... Zelená pomazánka? S nápadem na ni přišel přítel... Původně se spíš jednalo o recept na Quacamole. Mno, první dvě várky jsem pouze oblízla a jako ne e.

Přítel kombinací různých receptů vytvořil avokádovou pomazánku, že i když je zelená, sním ji s velkou chutí. Recept jsem drze okoukala a dělám/děláme docela často.




Takhle se u nás dělá Avokádová pomazánka:

1 zralé avokádo
1/2 menší cibule
4 - 8 cherry rajčátek
1 velký stroužek česneku
2 lžíce olivového oleje
Sůl, pepř, pár kapek šťávy z citronu

Toto množství je pro 2 osoby. Pokud máte sami pro sebe, raději pomazánku připravte jen z polovičního množství. Odleželá pomazánka z ledničky není popravdě moc dobrá. U této pomazánky se opravdu vyplatí dodržovat postup a hlavně koupit správně zralé avokádo. Můžete dělat buď v mixéru, nebo jen v misce rozmačkat vidličkou. Mám avokádo ráda opravdu hladké a bez kousků.




Jako první vydlabejte dužinu avokáda do misky/mixéru a rozmačkejte/rozmixujte avokádo do hladka. Přilijte olej a opět míchejte do hladka. Do avokáda protlačíme česnek (záleží na síle česneku a jak to máte rádi) a přidáme pár kapek citrónu. Opět mícháme/mixujeme. Nakonec přidejte na jemné kostičky nakrájenou cibuli a cherry rajčata nakrájené na osminky (cherry rajčátka jsou v pomazánce nejlepší), zamícháme. Dochutíme pepřem a solí.



Pomazánka je nejlepší na toust popř. chleba pečený v troubě na sucho. Mňam (: . Doporučuji k snídani, nebo dopolední svačině - přeci jen na večeři obsahuje avokádo hodně tuku (i když zdravého). Přiznávám, mám pomazánku jako večeři ráda a zas tak úplně se pečivu na večeři nevyhýbám (ráda bych, ale nikdy jsem to moc dlouho nevydržela) (:o. Přítel je totiž absolutně chlebový a odolat čerstvému pečivu je prostě peklo. Ideálně si opečte nějaký lehčí druh pečiva, jako je večerní chlebík nebo low carb pečivo.       

Ať Vám chutná (;


2 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Naprosto luxusní pomazánka! Moc děkuju za recept (-:

suzzie řekl(a)...

Děkuji za pochvalu (; Jsem ráda, že taky chutná. Můžu se po ní utlouct!!

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena