Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pondělí 14. prosince 2015

Dva týdny do Vánoc



Další adventní neděle je za námi... V práci na mě sice koukaly (ano, jsme v kanclu samé ženské) jako na blázna, když jsem prohlásila, že na vánoční úklid kácím a na pečení vánočního cukroví taky a že tím pádem u mě žádná vánoční ochutnávka cukroví nehrozí... jen kdyby mi ruplo v bedně... Mno a teď si určitě i vy myslíte, že jsem blázen. A takhle náhodou, víte že jsem vlastně šťastný člověk? (:

Na toto téma jsem četla docela zajímavý článek z kterého vyplývá, že Vánoce si vlastně nejvíce užije líný člověk. Myslím, že na článku je hodně pravdy... Kdo řekl, že měsíc před Vánocemi musíme doma vycídit vše a na Štědrý den nesmí být nikde ani smítko? Proč mít napečeno deset druhů cukroví, když se snažíme zhubnout a cukroví pak cpeme komu můžeme a jíme ho z mrazáku ještě v létě? A musí pod Vánočním stromečkem být dárků jako z amerického dojáku? Z Vánoc se stal strašný konzum a přitom se pořád všude omílá, že Vánoce jsou svátky klidu a míru...

Doma uklízím průběžně, takže nevím, proč bych v bytě před Vánoci měla cídit do zblbnutí - asi pozůstatky z dětství, protože moje maminka toto praktikuje každý rok... Vždycky mě to strašně štvalo a nechápala jsem to (a stále nechápu). Zůstalo mi to. Mno prostě nas... Pokud mi vyjde čas a bude chuť, tak bych ráda upekla mazanec a aspoň jeden druh cukroví. Ne že by mě to nebavilo, ale pak se to nesní. Ozdobíme s přítelem umělý mini stromeček jako každý rok, Vánoce strávíme u mých rodičů, vyměníme si pár dárků a budeme spokojení. Hlavně, že budeme mít volno a budeme spolu.  


3. advent se nám tentokrát moc nevyvedl. Přítel je doma, ale hned v sobotu jsme měli nemilé překvapení, kdy jsme ještě před snídaní zjistili, že příteli před bytem někdo rozmlátil zánovní firemní auto a vybrakoval autorádio s navigací. Celou sobotu přítel obvolával policii, nadřízeného, leasingovou společnost, odtahovku a kdo ví co ještě... Prostě ideální jak člověku otrávit den. Snídali jsme ve dvě hodiny odpoledne a to, že náladu jsme měli na bodu mrazu asi není nutné zmiňovat. Takže tuto adventní neděli jsme večeřo-oběd vytáhli z mrazáku, zapálili svíčky, nalili si panáka a byli jsme rádi, že jsme spolu. Na zlepšení nálady jsme si pustili seriál Dva a půl chlapa. Ano, tento advent nebyl vůbec adventní. Doufám, že váš víkend byl veselejší a klidnější.

Jedna dobrá zpráva je, že jsem pokročila s vánočními dárky. Už mi zbývá jen vybrat nějakou knížku pro babičku, drobnost pro tatíka a ještě trošku vypomoci s výběrem dárků příteli. Pak už jen hezky zabalit...

Níže přikládám článek o líných Vánocích... 

Mějte se vánočně líně (; 

Pa Suzzie







0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena