Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pátek 28. dubna 2017

Recenze Nutribullet 600 vs. 900


Honba za smoothie mixérem u mě začala na jaře 2016 kdy měla propuknout ugo očista... Spolupracovnice se na program přihlásily, ale mě bylo líto vyhodit peníze jen za šťávy, když byly finance potřeba jinde (např jazykové kurzy němčiny)... A tak jsem si řekla, že si ugo očistu udělám po domácku... Mno o tom je jiný článek a doslova a do písmene to doma nefunguje.

Smoothie mixér jsem vybírala dlouho, začala jsem s cenou okolo 600 Kč, postupně jsem pročítala recenze a zkušenosti a na doporučení kamarádky jsem se nakonec dostala k Nutribulletu... Takže postupně na cenu 3-4 tisíc korun... Pálka. Mixér jsem si objednala k třicetinám za peníze od brášuleho, babičky a zbytek jsem si doplatila a rozhodla se pro Nutribullet 600. Byla jsem z něj nadšená a nadšení nakonec popadlo i přítele, který samozřejmě původně prohlásil, že do domácnosti vymýšlím kraviny a tekutá strava je pro kojence (hihi 😆)... Jeho názor se začal měnit hned po prvním smoothie a přišel s nápadem vyměnit Nutribullet 600 za Nutribullet 900. Nakonec jsem vyměnila, takže jsem měla možnost vyzkoušet oba Nutribullety...


Nutribullet 600

+ možnost dokoupení příslušenství
+ není hlučný jako NB 900
+ příslušenství v balení (víčka na uskladnění)
+ nůž na ořechy
+ snadná obsluha
+ malý a skladný
- menší výkon než 900
- při mixování tvrdší zeleniny zůstávají kousíčky (dá se to přežít)
- malá semínka se úplně nerozmixují (chia například)
- nelze mixovat teplé!!! (polévky, omáčky)
- nádoby jsou na přenost hodně velké (oproti levnějším smoothie mixérům)

Nutribullet 900

+ rozemele ve smoothie dobře i tvrdou zeleninu a semínka
+ možnost dokoupení příslušenství
+ vysoký výkon
+ malý a skladný
+ jednou čepelí namelete vše (ořechy/káva/luštěniny)
- hodně hlučný!!!
- nelze mixovat teplé!!! (polévky, omáčky)
- s čepelí mi nejde udělat ořechové máslo
- čepel se na nádobu musí pořádně utáhnout
- nádoby jsou na přenost hodně velké (oproti levnějším smoothie mixérům)



Příslušenství k dokoupení:

Je sice super, že se dá dokoupit příslušenství, ale velkým mínusem je, že výběr je dost omezený a to hlavně na stránkách delimano.cz. Na německém amazonu je výběr příslušenství větší. Nádobu o objemu 900 ml využívám jen v případě, že připravuji smoothie pro mě i pro přítele. Osobně bych užila ještě jednu (možná i dvě) malou nádobu bez ucha, nebo další šroubovací víčka na uskladnění v ledničce. Nádobu si sice můžu dokoupit, ale v sadě s uchem, víčkem na pití a extrakční čepelí. Malá nádoba s uchem je sice super, ale na přenášení do práce je to dost nepraktické. Jako majitel NB 900 bych v sadě více ocenila čepel na mletí ořechů, protože extrační čepelí se z ořechů velmi rychle stává kaše, ale překvapivě ořechové máslo mi vytvořit nejde. Na ořechovou mouku stačí 2x-3x zapulzovat. Jsem náročná já vím... Jde to vychytat. Nutribullet můžete buď spustit otočením a nebo používat pulzy. Lépe tak odhadnete mletí ořechů. 


Nutribullet je skvělý na mletí luštěnin, třeba na pečení, nebo různé pomazánky. Hummus jinak než v Nutribulletu nedělám. Konzistence je krásně hladká a bez kousků. Není problém v Nutribulletu namíchat palačinkové a lívancové těsto. Oříšková másla jsem zkoušela a měla jsem chuť nutribullet prohodit oknem... Prostě s klasickou čepelí mi to nejde... Pokud to někomu jde tak se prosím přihlaste v komentářích. Uvažuji o dokoupení mlecí čepele.




Který bych koupila v případě opětovného nákupu? Hm... Podle mě je Nutribullet zlatá střední cesta. Kdybych měla dostatek financí na rozhazování, pořídila bych Vital Blend od Ety nebo Blend-X-Pro od Kenwoodu. Přiznávám, že v NB 600 jsem zkoušela jen smoothie a mletí ořechů. Nevyzkoušela jsem hummus, dresing ani těsto na palačinky... V NB 600 budou určitě hutnější věci déle trvat... U NB 900 mě štve, že s větším výkonem je větší pravděpodobnost odšroubování nádoby při mixování - a to opravdu nejsem debil, který by s tím neuměl zacházet. S NB 600 se mi to nestalo ani jednou a mám pocit, že jsem prostě jen utáhla nůž na nádobu a pohoda. NB 900 od incidentu, kdy mi smoothie začalo z nádoby po stranách stříkat vždy šroubuju opravdu na sílu. Jediné štěstí, že se mi nádoba neodšroubovala úplně a obsah do přístroje nevytekl... Toto se povedlo příteli při mixování chilli papriček na vločky... Mno měli jsme vločky po celé kuchyni. V takovém případě je možnost zničení velká a podle mě se na to nebude vztahovat reklamace - špatné utažení není problém výrobku.



Každopádně k tomu, k čemu je Nutribullet určený slouží velmi dobře a jsem s ním spokojená. Jsem ráda, za upřednostnění dražší varianty, i když některé levnější mixéry také nevypadali špatně a velkou výhodou levnějších mixéru jsou hlavně štíhlé a na nošení skladnější nádoby. Líbí se mi, že to není obyčejný mixér na smoothie, ale namelu v něm ořechy, kávu, připravím hummus, ořechová másla, dressing či tekutější těsta. To co mě opravdu štve, je že se v Nutribulletu 600 i 900 nemá mixovat teplé - tedy omáčky, polévky... Myslím, že ať koupíte NB 600 nebo 900, budete spokojeni.


Máte s Nutribulletem zkušenost s mixováním polévek a omáček? Zkoušel to někdo???
Jaký mixér máte doma??? 




2 komentářů:

Anonymní řekl(a)...

Dobrý den, dlouho jsem si vybírala mixér s vysokými otáčkami a aby byl i malý a vařil. Nutribullet se mi zdál ideální. Ovšem až do té doby než jsem zjistila, že fa, která jej prodává jej neservisuje. Zdálo se mi to nemožné, ovšem je to pravda. Pokud se vám po záruce pokazí, existuje pouze jedna možnost - vyhodit jej a koupit si nový.!!!!!!!!!!!!!!!!

suzzie řekl(a)...

Dobrý den, to je bohužel možné. Prozatím jsem neměla žádnou závadu a nepotřebovala nic ohledně opravy či servisu řešit... Případně, že tato chvíle nastane a nepodaří se opravit, tak určitě budu vybírat v jiných vodách a Nutribullet znovu nepořídím. Je to dobrá volba v této cenové relaci, ale rozhodně nehodnotím jako nejlepší mixér na světě (ale ani nejhorší). Stále používám, jak píšu v recenzi a o tom, že Delimano neprovozuje servis jsem popravdě nevěděla.

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena