Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pondělí 15. prosince 2014

3. advent a já


Vánoční horečka vrcholí všude kolem, ale mě letošní nadšení a těšení se na Vánoční svátky nějak míjí. Počasí tomu zrovna taky nepřispívá. V Praze máme 11°C!!! Takže adventní neděle je ve znamení cideru, zázvorových sušenek, ovocného čaje a psaní článku pro vás u pohádky Anděl páně (snažím se navodit si vánoční atmosféru). 
Dárky už mám nakoupené a i zabalit se mi je dnes podařilo (částečně teda, ještě stuhy a jmenovky chybí (:o), ale nějak to není ono... Výzdobu jsem ještě dohromady nedala - v obchodech mě extra nic nenadchlo a na vytváření svícnu sama jsem moc utahaná (aneb práce v posledních dnech jedním slovem = brutus) a hlavně nemůžu sehnat malé svíčky, což mě vytáčí úplně nejvíc. Pečení cukroví pro letošek věším na hřebík... A nebo se možná ještě během následujícího týdne hecnu a přeci jen nějaké zdravé cukroví upeču... Prostě klasika když se sejde lenost s přepracovaností...


Od té doby, co jsem se odstěhovala od rodičů a vánoční výzdoba a pečení je na mě, to není už zas taková pohoda... Vždycky jsem nesnášela, když se z obýváku už měsíc před Vánoci ozývaly koledy... Mamča v kuchyni pečící cukroví (nebojte pomáhala jsem), naše číča Sára otírající se o nohy a brácha s tatíkem co chodí ujídat čerstvě napečené cukroví... Jak mi tyhle chvíle neuvěřitelně chybí! Všude vůně jehličí z ručně vyrobených svícnů, teplo z krbových kamen a vůně vanilkových rohlíčků...

Nejsem ale zase tak úplný barbar, to zas ne... Samozřejmě jsme s přítelem koupili jmelí a pověsili ho v chodbě... Každou adventní neděli byl vždy večer čas na zapálení svíček, film a relaxaci na našem mini gauči... A dnes to nebude jiné... Jak si vy užíváte přípravy na svátky Vánoční??? Daří se vám vytvářet a nasávat sváteční atmosféru?? Můj plán na následující týden je odcházet z práce dříve než v 7 (ve 4 prostě a žádné přesčasy!) a začít se připravovat na Vánoce... Držte mi palce (;


0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena