Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

sobota 3. října 2015

Zase ten podzim...


Přiznávám se bez mučení... Každý rok se na podzim těším, protože co si budeme povídat, léto je plné akcí, návštěv, koncertů, dovolených a prostě se po těch pár krásných měsících těším, že si budu moct doma sednout na zadek, aniž bych si musela vyčítat, že venku je krásně a já sedím doma jako pecka. Občas ráda jen tak čučím do zdi a není nic lepšího, než když je venku podzimní plískanice a já se můžu zachumlat pod deku s hrnkem horkého čaje a k tomu otevřít nějaké zajímavé čtení nebo si pustit oddychový film či oblíbený seriál...

Ne že bych byla takový pecivál, ale prostě mám ráda podzim ať už je jakýkoliv... Samozřejmě mám ráda i babí léto s krásně zabarveným listím, podzimní procházky s přítelem a naše večerní posezení při svíčkách a starých filmech. Asi vám nemusím povídat, že v podzimních teplotách je sportování mnohem příjemnější než v těch letních, což letos platí dvojnásob - už se těším až vyběhnu své okružní kolečko.  

Mám velké podzimní plány... Přítel bude od října trávit více času pracovně v zahraničí, tak se chci zaměřit na dosažení svých vysněných 60 kg (což mám teda do konce roku co dělat /: )... Mno doufám, že mi Jillian Michaels pořádně nakope zadek aby příteli lezly oči z důlků :D. Přibližně po třech letech jsem se vrátila k jejímu cvičení, protože s ní jsem opravdu zeštíhlela a zrovna to se mi poslední dobou moc nedařilo. Momentálně tak nějak cvičím a necvičím 30 day shred (dovolená a různé aktivity) a chci pokračovat s Ripped in 30.


Mám seznam knih, které už delší dobu čekají na přečtení - Body book, Čtyřhodinové tělo, Sacharidové vlny... Z nesportovní literatury tu na mě čekají Žídkovské bohyně, Nebuďte hodní, buďte sami sebou a další... Letošní podzim chci vzít knihovnu útokem. Taky by neškodilo oprášit jazyky, které jaksi zapomínám. Konečně jsem se donutila začít s němčinou - heh už se těším na moji anglicko-španělskou výslovnost :D.

Alarmující jsou bolesti zad, které se pořád silněji hlásí ke slovu, takže s tím musím rázně zatočit - Postural therapy od Zuzky Light a jógová terapie to jistí. Velký plán je taky více fotit a konečně doplnit nějaké recepty a jídelníčky. Rozhodně hodlám začít s Arm ballance challenge od Zuzky Light. Když to tady tak čtu, tak mi to přijde jako nadlidský úkol to všechno stihnout... mno uvidíme... Držte mi pěsti... Jaké máte vy plány na podzim???


0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena