Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pondělí 7. prosince 2015

Tři týdny do Vánoc



Původně to vypadalo, že 2. advent budu trávit v poklidu u rodičů na maloměstě, ale všechno bylo jinak. Přítel zůstal na víkend v Německu (třeba Vám někdy budu vyprávět vtip o tom, jak přítel zjistil, že má propadlý řidičák...) a moje rodina se mě rozhodla navštívit v Praze.

Tatínek za ty roky co jsem v Praze neviděl vánoční Prahu, brácha chtěl pomoci s výběrem dárků a mamka měla původně přijet na dámskou jízdu... Prostě všechno bylo najednou jinak. V pátek jsem cestou z práce nakoupila (jak není přítel doma, tak mám tu ledničku stále prázdnější a poslední týden mě přepadla vyloženě nechuť k jídlu) zběžně poklidila a pak už jsme švitořili, popíjeli a tak. Na večeři jsme se vydali do nejbližší restaurace. 

Druhý den jsme se vydali na Václavské a Staroměstské náměstí, pocourali po Praze a samozřejmě se stavili i na něco dobrého k jídlu. Nemohly jsme s mamkou odolat a navštívily jsme prodejnu Manufaktura a jako vždy utrácely. Mám na vyzkoušení sirup Dobrou noc a pivní šampon na vlasy (: Večer jsme přejížděli všichni společně k rodičům, protože tatík musel v neděli do práce a já v pondělí k zubařce - auuuuuuu /: .


Adventní neděli jsme si užila náramně... Po dlouhé době jsem den opravdu proflákala a neproflákala ho s počítačem. Zašla jsem si s bráškou na oběd a na sklenku (bráškovi je 25, ale prostě pro mě je to pořád prcek (: ), protože občas je to prostě náročné... Poté jsem bráchu pozvala na kávu a zákusek... Samotný oběd nám na probrání všeho možného nestačil... Mimochodem jsem byla šokována rozdílem cen v Praze a u "nás"... Musím domů opravdu jezdit častěji... Z kávy jsem se sama vydala na návštěvu mojí drahé babičky a poté s kamarádem na vinný střik a tak... ano pila jsem... ne extrémně moc, ale pila... tak příjemně... prostě občas to na člověk nějak padne... únava, to že je přítel v zahraničí, pracovní věci, rodinné věci... a potřebujete jen být a nepřemýšlet nad tím, že alkohol není vhodný na hubnutí... Večer jsem završila s mamkou u Četnických humoresek a kolem desáté jsem šla spát... Ideální advent s lidmi na kterých mi záleží (přítel byl bohužel jen na telefonu...)... 

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena