Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

středa 4. ledna 2017

Moje kuchyně - Prosinec 2016


Vítejte v mojí prosincové kuchyni 😉. Jak vypadala moje kuchyně v prosinci? Eeeeeehm líně... Hlavě se vůbec nechtělo přemýšlet nad tím, co vařit. A nechtělo se mi vařit ani fotit. VŮBEC! Takže hlavně jednoduché recepty a známé recepty. Hodně na snídani pečivo, pomazánka, šunka, sýr, paštika, džem atd. Ukázkové to rozhodně nebylo. Samozřejmě jsem upekla aspoň dva druhy curkoví a sýrové tyčinky (abych domů nepřijela s prázdnou + něco na zobání pro hosty). 14 dní z měsíce jsme s přítelem byli mimo domov, navštěvovali naše rodiny a podle toho jídlo vypadalo. 

Mezi mé oblíbené snídaně patří míchaná vajíčka (viz výše), lívance a palačinky. Palačinek jsem upekla větší množství a měla je k snídani snad 3 dny... 


Snídaně: Špaldové palačinky s jogurtem a džemem

Na otočku jsem byla v Praze a tam prostě nevařím. Zašla jsem si na oběd do Ugo salaterie a vyzkoušela kuřecí kousky s arašídovou omáčkou se zeleninou a jasmínovou rýží. Musím říct, že to bylo moc dobré, jen ta dýně mi prostě asi nikdy neučaruje. Hodně lehké a dietní. 


Oběd: Kuřecí kousky v arašídové omáčce s grilovanou zeleninou, jasmínová rýže

Dostala jsem strašnou chuť na bramborovou polévku, kterou dělá moje mamča. Takže jsem nažhavila telefon, vyzvěděla instrukce a dala se do toho. Na první pokus byla super, ale k úrovni polévky od maminky ještě něco chybělo... Příště už bude top 😜.


Oběd: Bramborová polévka

Tuhle parádu měl na svědomí přítel. Taková klasika, která neurazí. Výborný oběd a ještě ho pro mě někdo udělal 😍.


Oběd: Kuře na česneku a cibuli, jasmínová rýže

Tedy, tento recept mě opravdu překvapil. Věděla jsem, že to bude asi dobré, ale že to bude až tak dobré, to jsem opravdu nečekala. Kombinace pečeného tvarohu a boruvek je prostě nebeská. Jedla jsem hlavně jako odpolední svačinu.


Odpolední svačina: Borůvkový tvarožník

Prosinec byl měsícem špaget... Je to tak neskutečně rychlé a tak dobré, že to byla jasná volba. Vařila jsem lehkou italskou variantu od Genara, kteoru jsem si trochu upravila a přidala červenou papriku a cherry rajčátka. Nejedla bych na oběd nic jiného. Každopádně tohle musí přestat, tak často špagety... to prostě nejde 😩


Oběd: Italské špagety (chilli, česnek, kapari, ančovičky, parmazán)

Tady se přiznám, že si nepamatuji, jeslti šlo o večeři nebo o oběd. Spíš o oběd, ale omeletu jsem měla minimálně dvakrát. Vaječná omeleta se zeleninou (myslím, že v ní je naškrábaná cuketa + cibule a pórek) a šunkou. K tomu zelenina, trošku hořtice a rychlý oběd je na stole.


Oběd: Vaječná omeleta se zeleninou

Další verze italských špaget. Tady od Genara česnek, chilli, ančovičky, kapari, parmazán. Ach, dostávám vlčí hlad na špagety. Recepty na špagety od Genara začal dělat přítel... ale to jsem se prostě musela naučit taky. Luxus na talíři.


Oběd: Italské špagety II. 

Naše oblíbená večeře. Pracovní název pro tuhle dobrotu je u nás doma Cuketová věc. Jinak Cuketové papardele s cizrnou od Zuzky Light, které prošly malou proměnou 😇.


Večeře: Cuketové papardele s cizrnou (Zuzka Light)

A další verze italských špaget od Genara... Tentokrát s černými olivami. To nebylo nic moc se přiznám. Výše uvedené varianty jsou čistější. Olivi hodně přetlučou ostatní ingredience ve špagetách, což je škoda. Příště se vrátím k základnímu receptu.


Oběd: Italské špagety III. 

A když byly ty Vánoce, tak ukázka cheat meal nemůže být jiná než vánoční cukroví 😋. Fakt se povedlo, tyhle druhy jsem zkoušela poprvé. Pekla jsem ze špaldové mouky a dala minimální množství cukru do krému. I tak mi to přišlo sladké až až (nedala jsem ani 50% cukru co bylo v receptu). Kávová srdíčka... A ty teda byly 😇


Cheat meal: Kávová srdíčka s máslovou náplní

Samozřejmě, že mám jídel vyfocených víc, ale díky špatnému světlu dopadly hrozně. Takže raději dávám fotek méně, než sem dávat rozmazané fotky. 

Další jídla: Fazolová polévka, kuřecí vývar se zeleninou, řízek a bramborový salát, kapr a bramborový salát, vánoční cukroví, domácí sýrové tyčinky, čočková polévka, puding s ovocem a šlehačkou, chlebíčky, ořechy, sušené meruňky, hummus se zeleninou, česnekové jednohubky, lasagne, bageta se sýrem a zeleninou, twister

Jak jste vy zvládli prosincovou honbu za úklidem, dárky a pečení???

😸

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena