Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

středa 21. června 2017

Cizrnový Salát s Tuňákem



Jak už jistě víte, můj oblíbený způsob vaření je značka RYCHLE a JEDNODUŠE. Cizrnový salát je večeře připravená extra rychle a extra jednoduše. Ideální letní večeře plná bílkovin s minimem cukrů...

Na 2 porce:

400g Cizrny v plechovce
1 Plechovka tuňáka ve vlastní šťávě
1/2 Červené cibule (velké)
Citronová šťáva
Sůl
Pepř

Volitelné: Sušená rajčata/čerstvá petržel

Cizrnu propláchněte pod tekoucí vodou a smíchejte s tuňákem, z kterého jste předtím slili šťávu. Přidejte na jemno nakrájenou cibuli, pár kapek citrónové šťávy, osolte a opepřete. HOTOVO!! Můžete přidat čerstvou petržel. Osobně mám v salátu ráda sušená rajčata v oleji, ale základní recept je také výborný. Rajčata v oleji přidají tuk a to samé platí, když tuňáka ve vlastní šťávě nahradíte tuňákem v oleji. Salát jsem připravovala i z vařené cizrny, ale prostě ta z plechovky je na to lepší (možná jsem ji uvařila blbě) a samozřejmě je to rychlejší. Pokud chcete, uvařte si cizrnu vlastní...

Dobrou chuť!!!


Suzzie

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena