Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

čtvrtek 29. června 2017

Slide Your Abs Tight #1



Tento workout jsem cvičila už nějaký ten pátek zpět, jak je vidět podle data. Název se také zrodil docela rychle, ale absolutně jsem neměla správnou fotku, kterou použít. V dubnu jsem workout cvičila na silných ponožkách.

Včera dorazily krásné růžové sliders, které mi koupil přítel 😍a úplně náhodou jsem je zrovna potřebovala na workout ze série Bikini Butt Lift Workout Program, který momentálně cvičím. Vyzkoušeny hned první den a spokojenost. Takže. Jsou sliders, je fotka, je příspěvek a můžete si dát do těla! Co si pamatuju, tak na břicho to byla pěkná zabíračka a rozhodně tenhle workout zařazuji k oblíbeným.



Typ cvičení: Tabata  Pomůcky: Podložka, dipstation, sliders Celkový čas: 16 minut

Gymboss: 24 kol, 10/40 

Slide Your Abs Tight #1
1) Mountain climber slides
2) Knee raises (dipstation)
3) Sliders plank jacks
4) But lifts
5) Frog slides
6) Kick over and knee raise (alt, dipstation)
7)  Plank reptile slides
8) Kick overs (alt, dipstation)


Varianta pro začátečníky/bez pomůcek: 1) Bez změny 2) Laying leg raises, 3) Bez změny 4) Bez změny 5) Bez změny 6) Kick overs přes opěradlo židle a one knee raises 7) Bez změny 8) Bez změny 

VÝSLEDKY


08. 04. 2017 - 1) 50, 26, 31 2) 9, 9, 6 3) 20, 17, 15 4) 18, 12, 12 5) 4, 3, 2  6) 7, 5, 5 7) 9, 11, 9 8) 18, 18, 17

Přidejte své výsledky do komentáře!! Kdo jste lepší??? 😉
♥ 
Suzzie

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena