Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pátek 18. srpna 2017

Bikini Butt Lift Workout Program (Week 4)


Tak do čtvrtého týdne s nadšením!! Tento týden jsem se rozhodla, že začnu využívat kettlebell o váze 10 kg. Vybrala jsem novou podložku a svou aktuální jsem vyměnila za sandbag... Teda zatím jen virtuálně... Už se nemůžu dočkat, až dorazí jak sandbag, tak nová podložka. Kráska široká 190x100x60. Na tom už snad budu moct řádit jak tornádo a nebude mi to překážet. Přidal jste se někdo k programu??? Co jedete od Zuzky?? Nebo koho/co cvičíte aktuálně??

10.7.2017 - DAY 1 - Lifted Butt Series #8 X

Hned na začátku týdne hodně náročný workout. Rozhodla jsem se pro 8 kg kettlebell a 4 kg činky. První kolo jsem dala s činkami a další dvě kola bez nich. Ne že by s nimi bylo cvičení tak těžké, ale například u cviku, kde šlo o kombinaci Surrender to Side Kick to Side Lunge Jump Up. Surrender s takhle těžkou činkou a vůbec s činkou zas není zrovna dobrý nápad na moje kolena. Třeba se k činkám a pořádně provedenému surrendr squat jednou dostanu, ale teď to tak rozhodně není. Zdraví nadevše. Činka u Side lunge jump mi prostě hrozně překážela a lezla mi na nervy. Celkově mě druhý cvik trochu sral... Prostě ten typ překombinovaného cviku, kdy si musím strašně hlídat, jestli dělám pohyb technicky správně, jestli dělám jednotlivé cviky ve správném pořadí za sebou, tak jak mají být a ještě si hlídat, jestli to dobře počítám. U těhle typů nakombinovaných cviků prostě zapomínám ,kolik mám čeho odcvičeno a strašně mě to vytáčí. Naopak Figure 8 squats jump up byly super a celkově mě tahle kombinace bavila. Workout nepřidávám do oblíbených, hlavně kvůli již zmíněnému druhému cviku.

Odcvičení čas:
39 minut, 46 sekund 

Strava:

Snídaně: Toust pečený v troubě 2ks, avokádová pomazánka, černý čaj
Oběd: Marocký cizrnový guláš, 1/2 francouzské bagety, černý čaj
Svačina: 1/2 banánu, 2 meruňky
Večeře: Marocký cizrnový guláš, 1/2 francouzské bagety

Já tak lidi nemám hlad... Hlavně na maso a takové věci co bych měla jíst... Mám strašnou chuť na ovoce... ale neuvěřitelnou... Po meruňkách bych se aktuálně utloukla... 

Zuzka Light: Lifted Butt Series #8 X

11.7.2017 - DAY 2 - 15 Minute Fat Burn #4

Dnes na mě padla totální únava. O víkendu jsem špatně spala. Ať žije úplněk. Nevím jak to, ale padlo to na mě až dnes. Taky je dost možné, že jsem to podpořila nedostatkem tekutin. Absolutně zapomínám pít!!! Je skoro šest večer a zjistila jsem, že jestli mám vypitý litr tekutin, tak je to hodně. Musím do sebe zase začít lít tekutiny pod tlakem, protože jinak to nejde.

Wow!!! Čumím, jak jde nahoru fyzička!!! Cviky, které jsem dělala docela s problémy, když jsem tento workout cvičila poprvé, byly tentokrát o hodně lehčí. U rollback pistolek jsem teda silně přepadávala zpět na prdel, ale aspoň jsem se zasmála (řechtala jsem se jak puberťačka 😰), už jsem dělala Dive bombers klasické, ale klik ještě takový mini. Už tam zase je ten správný pohyb!!! Skvělý workout!!!

Tentokrát přidávám do oblíbených. Fakt super workout. A jak říká Zuz ve videu, workout je spíš na úrovni X. Což je. Zlepšení ze 72 Reps na 90 Reps.

Odcvičený čas:
15 minut

Strava:

Svačina: Narozeninový dort od spolužačky 😇
Oběd: Semolinové špagety s kuřecí směsí se zeleninou
Svačina: 3 druhy ochuceného tvarohu (kakao/banán/med a vanilka - domácí)

Myslím si, že jsem snídala i večeřela, ale kdyby jste mě zabili, tak si prostě nevzpomenu, co jsem jedla... 

Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #4

12.7.2017 - DAY 3 - Stretch & Tone #4 


Tohle je první Stretch & Tone ze kterého mám rozporuplné pocity. Podle mě spíš z náročnějších. Nějak mě bolí vazy v kolenech... Zuzka zařadila skvělý cvik se sliders na hrudník, ramena a záda. Tuhle pomůcku jsem si fakt zamilovala a docela bych ocenila nějaký program se sliders. Nebavil mě cvik Weighted Lunge overhead press a právě mě u tohohle cviku i nejvíc bolely kolena... Výpad byl s činkami o hodně víc intenzivní a pnutí v kolenech bylo opravdu hodně nepříjemné. Hlavně tedy vazy. Přijde mi, že mě po třech týdnech tak nějak dohonila fyzická únava. Ne bolest svalů, ale taková nějaká vyčerpanost. První týden, kdy nepřidávám Stretch & Tone do oblíbených.

Odcvičený čas:
38 minut a 16 sekund + Běh 25 minut a 14 sekund

Strava:

Přiznávám, tento týden jsem hlídání jídla trošku zazdila. Řekla bych, že jsem jedla věci, které už mám na fotkách tolikrát, že je není třeba fotit. Mno jaksi mi nedocvaklo, že si pak už vůbec nebudu pamatovat, co jsem jedla, když si to hned nenapíšu. Mno poučení do dalšího týdne programu - fotit si co jím a nebo to hned psát. 

Zuzka Light: Stretch & Tone #4

17.7.2017 - DAY 4 - Lifted Butt Series #3 X

Čtvrtý den z programu jsem cvičila po čtyřdenní pauze od cvičení. Důvodů k tomu bylo víc a jedním z nich bylo to, že po středečním Stretch & Tone #4 mě bolely vazy v kolenou. Možná jsem to ještě podpořila během před cvičením. Minulý rok jsem měla natažené úpony vazů v levém koleni. Bohužel se bolest občas vrátí. Dva dny jsem věnovala studiu materiálů na testy do nové práce (v němčině) a po jejich napsání na internetu jsem se cítila jak po maratonu a kolena bolela. Vynechala jsem. Další důvod byl páteční odjezd na chatu ke známým, kde nakonec ani nebylo moc kde cvičit. Takže se pauza protáhla na celý víkend. Popravdě mi to bodlo a ani z toho nemám nějaké výčitky. V sobotu jsme vyrazili na kolo a ujeli v nic moc počasí cca 30 km. Nohy se opět ozvaly docela intenzivně. Terén nebyl úplně easy (bylo to nahoru dolů), ale bylo to super a moc jsem si to užila.

Buy in jsem si rozložila na 50 Reps s 8 kg kettlbellem a 50 Reps s 10 kg kettlebellem. Po pauze jsem chtěla začít raději lehčí váhou a vzala si na workout 8 kg kettlbell a 4 kg činky. Po prvním kole jsem ale zjistila, že 8 kg mi nějak nestačí a vyměnila za 10 kg kettlebell. Očividně síla roste, což se mi samozřejmě líbí a popravdě odpočinek se zdá se vyplatil.

Workout byl fajn, ale nepatří úplně k těm top. Může to být i tím, že jsem toho o víkendu moc nenaspala, takže zase jiný druh únavy. Každopádně mám ráda kombinace kettlebellu a bands.

Odcvičený čas:
32 minut 44 sekund

Strava:

Snídaně: Banán
Svačina: Jogurtový nápoj olma bez příchutě, pistácie, mandle, černý čaj
Oběd: Tortilla s kuřecím masem, jogurtovým dressingem a zeleninou
Svačina: Zapečená houska se sýrem, šunkou a mletou paprikou + trochu kečupu 😇
Večeře: Fazolový salát s tuňákem, rajčaty, avokádem a bazalkou + domácí zálivka (přítelův recept)

Ne, že bych cíleně snídala jen banán. Prostě občas člověk zaspí a nějak ráno snídani zazdí. Doma taky nic moc nebylo, takže oříšky mě dokrmovala spolužačka, protože jsem měla brutální hlad... Jak jinak - po banánu, že jo. Když si vzpomenu, že jsem tak dva roky zpět teprve začala snídat... Dnes snídám jak zápasník sumo o proti tomu. Rozhodně nepovažuji snídat banán za dostatečné. Moje zápisky nejsou o tom vám předložit dokonalé jídelníčky... Jsem jen člověk a na tomhle můžete vidět, že prostě to, že se něco nepovede, tak to neznamená zahodit celý program a nebo se začít cpát mekáčem atd... Snad chápete jak to myslím. Až budu chtít ukázat "perfektní" jídelníček, tak ve speciálním příspěvku. 

Zuzka Light: Lifted Butt Series #3 X

18.7.2017 - DAY 5 - 15 Minute Fat Burn #6 


Jako první mě u tohohle workout vyděsilo, jestli to není ten, co mě tak brutálně nebavil. Naštěstí ne e a tenhle byl fajn. Workout už v programu byl a o to lépe se mi cvičil. Po celém dnu učení jsem se na cvíčo těšila. Bohužel jsem aktuálně bez silné podložky, což docela ovlivnilo některé cviky - např. Flying push ups a Surrender squat. Musela jsem opatrně, pomalu a pod záda jsem si podkládala molitany (Horizontal scissors), protože to je na podložce o síle 0,7 cm prostě rasovina. Obdivuju Zuzku, jak všechno dává na těch slabých podložkách... Myslím, že se silnou podložkou by byl výsledek ještě lepší. Doufám, že nová podložka dorazí co nejdříve a že jsem vybrala dobře... Po přečtení recenzí jsem z toho trochu nervózní.

Pistolky stále nedávám a ještě dlouho dávat nebudu. A nejsem si úplně jistá, jestli po natažených vazech je tohle zrovna úplně dobré cvičení. Sice je to dlouho, ale stále jsem na to opatrná a tento týden kolena hodně cítím a byl to i jeden z důvodů proč jsem si dovolila delší pauzu od cvičení (již zmíněné 4 dny).

Zlepšení ze 147 Reps na 164 Reps - spokojenost 😊.  

Odcvičený čas:
15 minut 31 sekund

Strava:

Snídaně: Celozrnné palačinky s povidly a skořicí, lžíce smetanového jogurtu, černý čaj s citrónem
Oběd: Tortilla s kuřecím masem, jogurtovým dressingem a zeleninou, hořká čokoláda (kostička)
Svačina: Meruňka, celozrnné palačinky s povidly a skořicí, zelený čaj
Večeře: 1/2 chleba s máslem a blaťáckým zlatem s ořechy, cherry rajčata
II. Večeře: Řecký salát se salátovou lučinou, 1/2 chleba pečeného troubě s máslem

Mno co vám k tomu napsat. PMS se hlásí o slovo. Ať žijou palačinky s povidly 😉. Vždy cvičím ve večerních hodinách (18:00 a později), tak jsem to snad ještě trochu vycvičila 😄.

Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #6

19.7.2017 - DAY 6 - Lifted Butt Series #20 X


Dnes jsem měla odpoledne takovou náladu, jako pustit si komedii, nalít si 2dc vína (nebo lépe coly s morganem a ledem) a hodit nohy na stůl. Cvičit se mi nechtělo, venku dusno... Ale stejně jsem neodolala a podívala se na video, co si dnes Zuzka nachystala. Workout mě nadchnul už od pohledu tak, že jsem se vlastně okamžitě převlékla, připla HRM, nachystala kettlebelly, činky, podložku, joga bloky, bands a šla na to. Ano, workout lehce náročnější na vybavení 😎.

Workout byl přesně tak skvělý, jak jsem si myslela. Bavil mě od začátku až do konce. Dobrá kombinace cviků + mé oblíbené pomůcky. Opět Dead lifts na joga blocích, Side leg raises a Side squats s bands... Paráda. Opět se mi band hrnul při Kneeling hip abduction to heal raise, ale nabylo to tak děsné jako v minulém workoutu. Poprvé jsem použila band stupně č.4 a to teda bylo vydatné. Ne teda na všechny cviky. Na celý workout jsem použila 10 kg kettlebell s výjimkou backward lunges, kde jsem raději vzala jen 5 kg kettlebell. Šetřila jsem koleno a počet opakování zdvojnásobila. Workout přidávám k oblíbeným a doufám, že se v programu bude cvičit znovu. 76% v progress trackeru mě trošku mrzelo. Myslela jsem, že to bude lepší...

Odcvičený čas:
22 minut 10 sekund

Strava:

Snídaně: Topinky pečené v troubě s avokádovou pomazánkou, černý čaj s citrónem
Svačina: Meruňka, jogurtový nápoj bio olma černý rybíz (1/2), para ořechy (4 ks)
Oběd: Kuřecí tortilla s dressingem a zeleninou, bezový sirup s jemně perlivou vodou
Svačina: Smetanový jogurt, 1/2 banánu, strouhaný kokos, mandle; 1/2 chleba s máslem a sýrem
Večeře: Krajíc chleba s máslem, olomoucké tvarůžky s cibulí a paprikou

Ano já vím, tenhle týden jím dá se říct to samé. Vyhovuje mi to. Kuřecí tortilla je taková letní, není to teplé, spíš jen tak lehce vlažné. O meruňkách už jsem psala a jednoduše se taky mohu utlouct po avokádové pomazánce s toustem/žitným chlebem upečeným v troubě. Smetanový jogurt je klasika a do něj se dá napatlat všechno možné... Banány mám v jídleníčku taky často... ach ty cukry (;

Zuzka Light: Lifted Butt Series #20 X

20.7.2017 - DAY 7 - Power Yoga #35 – Stretching for Side Split

Dnes je to asi poprvé, co nemám úplně náladu na power jogu, ale raději bych si dala nějaký nářez. Celé odpoledne jsem věnovala psaní (protože i když cvičím 4. týden programu, tak jsem ještě nebyla schopná dát dohromady zápisky z 2. týdne) a nakonec proběhla pouze jóga a příprava tiramisu, kterého jsem část sežrala, protože se mi prostě totálně zbláznily chuťové buňky. 

Hodně pomalé a oddychové (ne že by mi to vadilo po tom tiramisu a nachos). Opravdu zaměřené na protažení vnitřní strany stehen. Dá se říct, že celý workout je průprava k side split a nic jiného. Dneska přišla nová podložka, tak jsem ráda, že jsem ji hned mohla vyzkoušet a spřátelit se s ní při pomalém a odpočinkovém cvičení. 

Odcvičený čas:
18 minut 37 sekund

Strava:

Snídaně: 1/2 banánu
Svačina: Meruňka, 1/2 bílého bio natur nápoje olma, malé tiramisu, voda
Oběd: Tortilla s kuřecím masem, zeleninou a jogurtovým dressingem, voda s bezovým sirupem
Svačina: Tortilla chips a dip (lidl), tiramisu (při přípravě)
Večeře: Tiramisu

Mno, dnešní den nazveme XXL cheat day... Snad mě ty chutě přejdou, jinak mi hrábne. Hlad nemám - VŮBEC, ale ty chutě... 5. týden budeme muset přitvrdit v jídle... A to pořádně.

Zuzka Light: Power Yoga #35 – Stretching for Side Split

***
I když jsem si každou středu určila jako vážící, fotící a měřící den, tak jsem tuto středu vynechala. Myslím, že před PMS nemá cenu tohle provozovat a deprimovat se vyšší váhou. Stačí, že mě tento měsíc deprimuje extrémní žravka před PMS. Jak už jsem psala, tento týden mě trápila kolena a udělala jsem si pauzu. Nějak mi přijde, že se hubnutí a tvarování zastavilo. Doufám, že je to právě PMS a tím i vyšší spotřebou cukrů. 

Jedna věc, které jsem si všimla od začátku programu je, že se mi tvarují boky, nohy, zadek a ruce, ale o to víc mi začalo vylézat břicho. Snad se mi to jenom zdá. Doufám, že Zuzka brzy do programů přidá i program na břicho 😉. Že bych pak jako rovnou navázala 😆. 

4. týden programu mi přišlo, že to nějak méně řeším. Prostě to odcvičím a hotovo. Takové neutrální pocity celkově. Světlou výjimkou byl Lifted Butt Series #20 X. Možná začínám vyšilovat z blížících se zkoušek a popravdě ze školy chodím trochu zpruzená. Snad mě příští týden opět popadne zápal, který jsem měla nejvíc v druhém týdnu. Pitný režim se trochu zlepšil, ale stále není dokonalý. A jídlo? Mno jak jste si všimli, tak jím tak nějak podle chuti. Snad se v příštím týdnu dostanu víc k nějakému kulinářskému experimentování...

Jak se vám daří dodržovat režim??? 

Suzzie

***

https://zuzkalight.com/programs/bikini-butt-lift-program/

4 komentářů:

KH řekl(a)...

Super prehlad, celkom sa mi lubi ta zostava cvikov, ja som od Zuzky cvicila zatial no equipment program, teraz mam chvilu pauzu a rada by som pocas septembra a oktobra odcvicila vsetky jej ZWOW, prekladane jogou, tak uvidime ako to pojde :)

suzzie řekl(a)...

Děkuji (; . A jaký je No Eyuipment program??? Taky jsem na něj koukala, ale vybrala jsem na zadek (: Jsem nadšená musím říct. Snad vydržím až dokonce :D. Minulý rok jsem cvičila Bunny slope program, protože jsem začínala znovu po natažených vazech v koleni... Hodně jsem si přidala na váze činek, takže to úplně pro začátečníky nebylo, ale nějak mě to moc nebavilo. Bikini Butt je o 100% lepší!!!

KH řekl(a)...

Ja som ten no equipment nedokoncila, ale boli tam dobre zostavene tie jednotlive workouty, taktiez to bol takyto styl, ze 2x stretching, resp. yoga a inak vselijake rozne body crush, 15 minute fat burn atd, takze myslim ze to bude podobne :)

suzzie řekl(a)...

Ouki, děkuji za info (; Třebas ho vyzkouším jako další (;

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena