Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pátek 28. července 2017

Bikini Butt Lift Wokrout Program (Week 3)



Třetí týden programu jsem začala tak nějak bez problémů. Po dvou odcvičených týdnech se ze cvičení tak nějak stává rutina a prostě aktivita, která do každého dne patří. U cvičení si dobře vyčistím hlavu a nějak cvičením zakončím den. 1. týden byl hodně fyzicky náročný, u 2. týdne se to zlepšilo a doufám, že během třetího týdne půjde fyzička nahoru.

3.7.2017 - DAY 1 - Lifted Butt Series #15 X

Úžasný workout, brutus, ale bomba!!! Zadek mě bolel, náročné to bylo, ale velmi dobré to bylo. Jsem jak kdybych vylezla z bazénu. Nejvíc náročné Prisoner squats na jóga bloku. To fakt nedávám a už vůbec s činkama. První kolo jsem tak zkusila, ale nešlo mi cvik dělat pořádně, takže druhé kolo bez bloku (musela jsem přes špičku) a s lehkými činkami. A příště budu takovýhle cvik dělat bez činek. Využila jsem 10 kg kettlebell, který pro sebe beru jako těžký, takže jsem jela podle workout breakdown. Jump squat s kettlebellem výživný mazec, ale bavilo!!! Ten jsem tedy dělala s 8 kg kettlebellem a bohatě stačilo. Squat pass under lunge back též s 8 kg. Tady byl hodně velký challenge to, že ke klasickým Dead lifts a Squats si musíte vylézt na joga bloky... Hodně to rozšíří rozsah pohybu a je opravdu hodně cítit rozdíl. Nebojte se toho!

Odcvičený čas: 
37 minut, 26 sekund + 21 minut 21 sekund (běh)

Strava: 

Snídaně: Smetanový jogurt, 1/2 banánu, kokos, lžička kakaa na vaření, černý čaj s citrónem a medem
Svačina: Dýňová kostka, máslo, 2 plátky sýra, cherry rajčata
Oběd: Zeleninové lečo s vajíčkem, 1/2 dýňové kostky s máslem
Svačina: 150g smetanový jogurt, 100g borůvky a maliny, trochu strouhaného kokosu, kešu ořechy
Večeře: Cuketové papardele, 2dc červeného vína  


Zuzka Light: Lifted Butt Series #15 X

4.7.2017 - DAY 2 - 15 Minute Fat Burn #8 – SIX PACK ABS!

Ach bože, tak jsem se těšila jen na 15ti minutový workout po včerejšku... Šli jsme si zaběhat a docela to šlo (už víme, že jíst gaspacho před během není úplně ok). Po návratu jsem si pustila, co budu cvičit. Bože workout mě nebavil už od pohledu. Tím víc se mi nechtělo a ještě jsem celý den byla zdepkařená... Blíží se zkoušky z němčiny, nová práce... Nějak mi přijde, že se "hubnutí" zastavilo... Mno asi půl hodiny jsem u toho jen seděla a čučela... Jestli to má vůbec cenu... Za tu dobu na mě padla únava...

Nakonec jsem se s velkým odporem dokopala to odcvičit. Mile mě překvapil cvik Warrior Squat. Super dynamický cvik. Jump squat kick through také fajn. Ze začátku to docela šlo, ale čím víc ke konci, tak jsem cvičila jen tak aby tam něco bylo (hlavně posledních 5 cviků). Nesnáším split jump. Nebaví mě to a nikdy nebavilo. Side plank kick to side crunch mě taky nenadchnul. Občas mi některé Zuzčino cvičení přijde divně překombinové, ale je možné, že je to prostě jen tím, když se vyskytují cviky které mi nesedí (a rozhodně se nejedná o cviky, které jsou pro mě náročné)... Mno každopádně nakonec z toho byl výsledek v progress trackeru 60%. To mi nepřišlo špatné, na to, s jakým "nadšením" jsem to odcvičila. Ani jsem ze cvičení neměla radost, prostě jsem to přetrpěla. Takže tento workout NEVER EVER (doufám)...

Odcvičený čas:
15 minut + běh 21 minut 7 sekund

Strava: 

Snídaně: Žitný chleba pečený v troubě + avokádová pomazánka, černý čaj s citrónem a lžičkou medu
Svačina: Thajské nudle se zeleninou, zeleninový závitek, 2 mini zákusky, litchi džus s perlivou vodou
Oběd: Cuketové papardele, voda s citronem, Lindt čokoláda (minikostičkové balení)
Svačina: Jogurtový puding s borůvkami (domácí), 2 amareto piškoty, kostička čokolády, meruňka
Večeře: Gaspacho s krutony z francouzské bagety


Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #8 – SIX PACK ABS!

6.7.2017 - DAY 3 - Stretch & Tone #3 

Dnešní cvičení se mi díky narvanému programu vymklo z rukou, takže jsem si nakonec o půl dvanácté v noci řekla, že se na to dneska prostě vyseru. Ne že bych fyzicky nemohla, ale psychicky jsem byla úplně vyždímaná... Německo a úřady a tyhle instituce... Raději jsem to šla všechno zaspat.

Pozitivní věcí je to, že i když nějak necítím změny od minulého vážení, tak se s tělem něco děje. Při ranním vážení jsem zjistila, že dole je půl kila (jo já vím - not a big deal) a hlavně šel dolů tuk a nahoru svaly a voda. Jen tak dál... Chci už aby má váha začínala číslem 6! Přitom minulý týden jsem si přišla lehčí o 10 kg a váha byla o půl kila nahoře...

Nelíbilo se mi, že se mi kvůli vynechání posunou dny cvičení, takže jsem se rozhodla, že ve čtvrtek odcvičím den 3 i 4 najednou. Jako první dva odcvičené workouty ze série Stretch & Tone, byl tento příjemný. Byla jsem ráda, že využiju sliders. Cviky Swimming frog a One leg slide hip raisses pro mě byly nové a opravdu jsem si je zamilovala. První cvik skvělý na takový ten ošklivý tuk na zádech, který rád dělá faldy kolem podprsenky a druhý velmi účinný na boky. Cviky určitě zařadím i do svých cvičení. Mno a docela mě zarazilo, že most prostě jako faaakt neudělám 😞. Takže další výzva. 

Odcvičený čas:
25 minut

Strava:

Snídaně: Mandlové palačinky s borůvkami, zakysaná smetana, zelený čaj s citrónem
Svačina: Meruňka, vodní meloun
Oběd: Vepřové plátky pečené s kořenovou zeleninou
Večeře: Kuře sweet and sour s ananasem a rýží, 2 dc červeného vína


Zuzka Light: Stretch & Tone #3

6.7.2017 - DAY 4 - Lifted Butt Series #4 

Dneska jsem se proaktivně vykašlala na školu, protože si nad němčinu prostě potřebuju sednout doma. Takže jsem den věnovala samostudiu a taky si o to lépe mohla rozdělit cvičení dne 3 a 4 z programu. Po obědě jsem si dala ve středu vynechané Stretch & Tone #3 a večer po běhu jsem se vrhla na Lifted Butt Series #4.

Mno, moc se mi nechtělo, ale bylo mi jasné, že další den dvě nářezová cvičení nedám. Běh byl sice super, ale nějak se mi blbě dýchalo a přítel mě předběhl - grrr. Jak myslíte, že to dopadlo. Mno dnes jsem se úplně odrovnala... Naštěstí jsem použila kettlebell jen 8 kg. Jinak bych to asi nepřežila. Workout byl absolutně skvělý, ale dal mi zabrat. Přišlo mi, že šlo o dobré cardio s činkami. Přidávám k oblíbeným. Hoooodně Figure 8 squats  (160x??!!?) Mno bavilo mě to 😉. Přítel když mě viděl, tak mi udělal večeři ♡ ... 

Odcvičený čas: 
37 minut 30 sekund, běh 20 minut 38 sekund (+ ve stejný den S & T #3 25 minut)

Strava:

Snídaně: Žitný chleba pečený v troubě + avokádová pomazánka, černý čaj s citrónem
Svačina: Zapečená dýňová kostka se šunkou a sýrem, zelený čaj
Oběd: Meloun
Svačina: Hroznové víno, 1/2 banánu
Večeře: Míchaná vajíčka s cibulí, 1/2 dýňové kostky s máslem


Zuzka Light: Lifted Butt Series #4

7.7.2016 - DAY 5 - Body Crush #24 – ABS 

Tak, poprvé v programu opakuji nějaký workout. Body Crusch #24 – ABS. Poprvé jsem ho cvičila druhý den, hned první týden. Mno a byla to smrt. Všechno mě bolelo takovým způsobem, že každý pohyb byl utrpení. Na opakování jsem se těšila a doufala, že to nebude takový provar jako poprvé. Nebyl, ale mrtvá jsem byla taky 😂. 

Workout je mého názoru docela náročný a klidně by si zasloužil označení X, i když působí nevinně. Kapky potu mi tekly po celém obličeji a konečný výsledek je o hodně lepší než minule. Tentokrát mi šly i Side plank knee tuck. V 1. týdnu jsem kvůli bolesti svalů měla problém i udržet boky ve vzduchu, natož dělat knee tuck. Tentokrát dobré a myslím, že cvik začne být můj oblíbený. Ab spliters nemusím, ale jsou velmi účinné. Mno a Plank jack transformers jsou nářez. Jinak se to říct nedá... 

Z ostudných 34% v progress trackeru zlepšení na 58%, což je fajn. Super a díky bohu, že je to jen na 10 minut!
Odcvičený čas:
10 minut 

Strava:

Snídaně: Mandlové palačinky s borůvkami a zakysanou smetanou, zelený čaj
Oběd: Vepřový plátek pečený na zelenině, voda s citrónem
Svačina: Smetanový jogurt s banánem, ořechy a skořicí, jemně perlivá voda se sirupem (bezinka)
Večeře: Vajíčkový salát s rajčaty, zelené olivy, vinný střik


Zuzka Light: Body Crush #24 – ABS

8.7.2017 - DAY 6 - Lifted Butt Series #18 X

Tenhle workout jsem začala cvičit s respektem, protože jsem se rozhodla, že ho dám celý s 10 kg kettlebellem. Rozhodně jsem se snažila dělat cviky hlavně správně. Při cvicích s kettlebellem se nikam neženu, protože zranění zad nebo kolen mi za lepší čas opravdu nestojí.

Workout byl absolutně super a moc mě bavil! Byla jsem sama ze sebe překvapená, protože 10 kg bylo nakonec docela ok. Lilo ze mě samozřejmě, ale k pocitu, že se druhý den nehnu, jako při prvním cvičení v prvním týdnu se to rozhodně nedá srovnat. To ale neznamená, že to bylo easy. Kombinace kettlbell s bands na nohách byla výživná 😉. Celkově jsem si všimla, jak mi za ty necelé 3 týdny narostla síla. Např. jsem během tohohle workoutu dala 40 Jump lunges aniž bych musela slevit na začátečnickou verzi. Jsem nadšená z pokroku!!! Bands jsem použila taky silnější (stupeň 3, zelený) a za celé cvičení jsem na nižší stupeň nesnížila. Workout přidávám do oblíbených.

Jediné co mě na workoutu brutálně vytáčelo byl právě band u Kneeling heel lift /hip abduction. Band se mi totiž hned sroloval. Cvičit tento cvik se srolovaným bandem bolí jako prase. Snažila jsem se band rovnat, ale prostě to byla akorát ztráta času. Zkazilo mi to celý workout. Nadávala jsem jako špaček u toho... Z cviku mám otlačeniny a docela to bolí. Nemáte někdo nějakou radu, jak zabránit bands aby se rolovaly???

Odcvičený čas:
28 minut

Strava:

Snídaně: Volské oko, čočka na cibulce, černý čaj s citrónem
Svačina: Vodní meloun, bezový sirup s vodou
Oběd: Marocký cizrnový guláš, cola life (se stévií)
Večeře: Domácí zeleninová pizza (cuketa, paprika, cibule) se sýrem a šunkou, 2dc bílého vína


Zuzka Light: Lifted Butt Series #18 X

9.7.2017 - DAY 7 - Power Yoga #39 – Backbend Practice

Mno, dnes se mi nechtělo ani na jógu, i když mě hodně baví... Prostě jsem si chtěla užít večer s přítelem. Odcvičila jsem celé, ale tak nějak tomu chyběl ten klid a prostě bylo cítit, že spěchám, abych nezdržovala. Ujeli jsme na kole 20 km a z toho velká část byla spíš úprk před bouřkou a deštěm, než jízda na kole. Příjemně mě to unavilo a fakt to byla super projížďka.

Workout byl příjemný, hodně jsem cítila protažení boků a musím říct, že i ten Bridge (most) už byl lehce lepší než minule... Ale stále ho nedám... Přišla jsem víc na chuť pozici Dancer´s stretch, protože jsem v pozici začala lépe držet balanc a tak nějak jsem si přišla jak na to... Z jógových pozic mi sedí pluh... krásně protáhne záda a zadní stranu stehen. Hodně tam byla Chatturanga... Tu holt zatím též nedávám, ale už je to lepší... 

Odcvičený čas: 
cca 25 minut + kolo 1 hodina 16 minut

Strava: 

Snídaně: Žitný chleba s avokádovou pomazánkou, černý čaj
Oběd: Ceasar salát s domácím dressingem a syrovým květákem od Jamieho Olivera
Svačina: Černý Radler (pivo), Lindt čokoláda (3 kostičky)
Večeře: Cuketové a mrkvové "hranolky", zelenina, domácí hummus, jogurtový dip s česnekem, majonéza, 2dc bílého vína


Zuzka Light: Power Yoga #39 – Backbend Practice

***
Středy jsem si určila jako vážící, měřící a fotící den. Takže jsem ráno "skočila" na váhu. Váha se zase vrátila o 0,5 kg nahoru, ale přibyly svaly (+0,3%) a voda (+0,3%) + ubyl tuk (-0,5%). Takže i když šla zase nahoru váha, tak dle svalů, tuku a vody to vypadá, že hubnutí jde správnou cestou. Přítel mě vyfotil a přeměřit jsem se zapomněla. Klasika.

Druhý týden mi hodně přišlo, že jsem se jakoby scvrkla. Tento týden takový pocit nemám, ale hodně jsem si všimla nárůstu síly. Vidím pokrok v kvalitě provedení cviků, navyšuju váhu činek a kettlebellu. 

Strava ukázková není, ale není ani úplně špatná. Měla jsem hodně chuť na pečivo během dne. Večer si dopřeji víno (spíš je to tak 1 dc, ale fakt si to neodměřuju). Hodně mám chuť na jogurty a ovoce. Popravdě se mi nějak nechce vymýšlet jídelníček a plánovat recepty... Snad v některém z dalších týdnů. V druhém týdnu programu mě zachvátila únava a hlad, takže tento týden jsem stravu pojala jako prostředek k odstranění hladu a únavy, což se myslím podařilo. Pitný režim stále trošku zapomínám. Musím přitvrdit ještě víc. 

Takže, víme jak jsme na tom a hurá do 4. týdne!!!

Suzzie

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena