Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

neděle 29. října 2017

Koření od Sindibáda


Kdysi jsem z nedostatku času začala hodně využívat objednávání různých potravin z internetu a nevyhlo se to ani koření. Recenze na ořechy a sušené ovoce ze Světa plodů už na blogu je a myslím, že je na čase vám představit další z mých oblíbených eshopů. Dnes bude řeč o eshopu Koření od Sindibáda.

Jedná se o firmu z Brna, u které objednávám koření už tak 3 roky. V té době si pamatuji, že mamka pořád nadávala, jak je kupované koření drahé, úplně bez chuti a vůně. Současně se zmínila, že směsi koření mají dost často z 70% obsahu sůl. Mno a tak jsem se na internetu porozhlédla a rozhodla se vyzkoušet firmu Koření od Sindibáda, že příště vyzkouším jinou. Jinou firmu už jsem nikdy nevyzkoušela, jsem věrná zákaznice eshopu a koření nakupuji v prodejně jako lidl, billa atd. jen ve stavech nejvyšší nouze. Výběr je na eshopu opravdu velký! 

Hlavním plusem eshopu je, že mají druhy koření rozdělená na koření bez glutamátu, bez soli, směsi koření a nechybí ani seznam od A do Z. Pravidelně objednávám černý a bervný pepř celý (používám do mlýnku), pepř mletý (bílý, pomerančový, černý), kmín celý/drcený a kari. Eshop také nabízí dárková balení koření a oleje. Také tu nakupuju sojovou a worchestrovou omáčku, protože je bez chemie. V nabídce najdete i chilli papričky, vanilku v celku či mletou a různé druhy chilli omáček.

Suzzie pro zdraví: Kořenky a nadílka koření 

Koření je baleno a lepeno do sáčků, což mi vůbec nevadí, ale poslední dobou je velký mínus to, že sáčky nejsou úplně pečlivě zalepené a koření se z nich sype (takto se mi stalo už při dvou posledních dodávkách). Dá se to považovat za kosmetickou vadu si myslím, protože přesypávám do skleněných kořenek, které mám též z eshopu (ale ve spíži z toho mám pěkný binčus). Vyhovuje mi, že si můžu vybrat množství koření (25g, 50g, 75g, 100g, 150g a 200g). Něčeho člověk spotřebuje hodně - např. mletého/celého pepře, drceného/celého kmínu a kupovat koření v obchodě po pidibalíčcích mi opravdu leze na nervy. V 150g balení objednávám pepř černý mletý i v celku, pepř barevný v celku a kmín drcený i celý. Ochutnávky objednávám po 25g a klasické koření co běžně používám v množství po 50g.

Eshop nabízí úžasné skleněné kořenky s korkovým uzávěrem o dvou velikostech (25 ml a 50 ml) a současně jsou na kořenky prodávány nálepky s názvem jednotlivých koření. Nálepku na kořenku si můžete koupit rovnou s kořením dle velikosti kořenky. Mno, nálepky zatím nemám (myslím, že bývaly zelené a nelíbily se mi), ale velmi aktivně uvažuji o nákupu (mají je teď v černé??!! Juchů!). Na některé kořenky jsem ze spodu nalepila vlastní cedulku, většinu koření poznám, ale přítel z toho šílí. 5 Kč za nálepku není úplně nejlevnější, ale vypadá to fakt pěkně. Začala jsem na 1 velké kořence a cca 6ti malých kořenkách a už mám velkých kořenek 5 (sůl, kmín, mletý pepř, nové koření a majoránka) a odhaduji tak 14 malých kořenek. Jsou prostě supr a nikdy jsem nákupu nelitovala. Malou kořenku pořídíte za 25 Kč a velkou za 30 Kč společně s korkovým uzávěrem.

Suzzie pro zdraví: Kořenky od Sindibáda

Jestli je koření se kterým jsem nebyla spokojená?? Hmmm, já né, ale přítel ano. Šalvěj, kterou jsme pořídili měla velké množství stonků a přítel prohlásil, že je to spíš jak seno a ne jako koření. Tak nevím. Zkoušela jsem všechno možné - sušená petržel, mletý zázvor, kari, skořice vcelku, bobkový list, hřebíček, nové koření, rozmarýn, oregano, bazalku, koriandr mletý i celý, římský kmín... Měla jsem i koření na ryby, ale vůbec jsem ho nepoužila - ne že by bylo hnusné, ale prostě jsem vždy na rybu dala raději čerstvý rozmarýn, nebo tymián a najednou se tam koření válelo více jak rok... Podobně to bylo s kořením na bylinkové máslo... Prostě jsem byla líná se s tím patlat. Opravdu se mi nestalo, že bych koření vyhodila proto, že by bylo hnusné.

Velmi jsem si oblíbila mletý pomerančový pepř, který hodně používám na kuře a hlavně na Tortilly s kuřecím masem. Dále střídám různé druhy kari (určitě jsem měla delikates, madras a thajské). Aktuální nákup byl spíš doplnění nejpoužívanějších koření v domácnosti (kmín, pepř mletý/celý černý, pepř barevný celý, kmín celý/mletý). Novinka v aktuálním nákupu je pro mě citrónový pepř, skořice a směs garam masala - ani jedno jsem ještě nevyzkoušela. Chceme s partnerem připravit nějaké indické recepty, tak uvidíme, jak nám bude chutnat a citrónový pepř určitě vyzkouším na rybu a kuřecí plátky. Celkově jsem velmi vybíravá na skořici od té doby, co jsem měla mletou skořici ve Španělsku a Itálii... Teď mi právě došly zásoby, tak jsem začala experimentovat... Skořice z německého Kauflandu mě nenadchla (a to byla drahá jako prase), tak snad mě skořice od Sindibáda uspokojí.

Suzzie pro zdrví: Můj favorit - pomerančový pepř

Ještě nesmím zapomenout pochválit skvělou zákaznickou podporu. Párkrát jsem něco řešila a na telefonu byla vždy velmi příjemná odezva. V případě, že poprosím o rychlé vyřízení objednávky (koření objednávám k rodičům, když mám cestu do ČR a ne vždy je můj pobyt dlouhý), tak se mi nikdy nestalo, abych zboží obdržela pozdě. Tímto děkuji týmu Koření od Sindibáda za skvělý servis! Koření od Sindibáda můžete také najít v kamenné prodejně v Brně a Olomouci, kde jsem já osobně nikdy nebyla, nebo si můžete objednat na níže uvedené stránce. 

Koření od Sindibáda:

http://www.sindibad-koreni.cz/

Neváhejte a okořeňte si život!!!

Vaše


Suzzie 

4 komentářů:

Unknown řekl(a)...

Díky za skvělou recenzi a za tip na koření bez soli, určitě vyzkouším hlavně kvůli dítěti

suzzie řekl(a)...

Děkuji moc Marti!! Pochvala vždy potěší (;

Marie řekl(a)...

Koření od Sindibáda nakupuji pravidelně už asi 4 roky, jinde už koření prakticky nekupuji a vždy jsem byla moc spokojená, objednávám přes internet, vyzvedávám na brněnské prodejně (prodejna v centru je sice dost maličká, ale stačí to, akorát s kočárkem se do ní teda nedá). U nás je koření na ryby jedno z nejoblíbenějších;-) hned po Vegetě bez glutamátu, kterou se nemusím bát dochutit polévku i dětem, protože obsahuje pouze zeleninu a sůl. Takže Koření od Sindibáda také vřele doporučuji - je to i vhodný tip na vánoční dárek;-)

suzzie řekl(a)...

Děkuji za komentář Maruško, jsem ráda, že i další mají pozitivní zkušenosti se Sindibádem (; U nás nakupujeme jen u něj - i mamka a brácha...

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena