Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

sobota 30. září 2017

Bikini Butt Lift Workout Program (Week 6)



Tak, a jsem přesně v polovině programu. Celkově jsem na začátku měsíce vůbec netušila jak to půjde, protože mě čekal ne úplně easy začátek nového měsíce. Řekla jsem si, že se kvůli tomu nebudu nervovat a prostě udělám maximum pro to, abych v programu nějakým způsobem pokračovala. Stačilo, že jsem se nervovala zkouškama z němčiny, nástupem do práce a papírováním. Ještě se nervovat cvičením... Prostě jsem normálně začala a ono se uvidí...

31.7.2017 - Day 1 - Lifted Butt Series #9 X 

Mno a hned první den pěkně zostra. K tomuhle workoutu mám velký respekt, protože je to prostě brutus. Připište si nějaké to X navíc. 

Tenhle mě prostě zabije... Děs... Potí se mi lokty... Tílko by se dalo ždímat... Mám hlad!!! Vykoupejte mě, nakrmte mě a uložte do postele! 😓Vyžaduji drbat na zádech a hýčkat ♡! Nohy mě bolely už u prvních čtyř cviků!!! Tady jsem neriskovala navýšení váhy kettlebellu, protože minule mi workout brutálně trval a nevešla jsem se s 8 kg kettlbellem ani do počítadla progress trackeru. Navýšila jsem váhu činek ze 3 kg na 4 kg, ale ne u všech cviků. Reverse squat jsem dělala jen s 2 kg činkama. Poslední cvik Stay Low Goblet to Full Goblet Squat jsem jela pouze s 5 kg kettlebellem a ještě si cvik zjednodušila. Prostě už jsem fakt nemohla a na poslední cvik je tohle docela mazec.

To, že mě tenhle workout jednou asi zabije neznamená, že se mi nelíbí. Je super. Hodně squatů, činky, kettlebell. Líbí se mi moc!

Nakonec s velkým vypjetím těla, mysli a všeho možného lepší čas o 1 minutu a 45 sekund!!! To je bomba! Uznejte 😉. A huráááá už jsem se i do progress trackeru vlezla!!! 😰

Odcvičený čas:
44 minut 16 sekund 😥

Strava:

Snídaně: Žitnopšeničný chleba s máslem, šunka, sýr
Svačina: Bio bílý jogurt (3,5%), 1/3 banánu, borůvky, kešu, hroznové víno (4 kuličky), 3 kostičky milka čokolády 😬
Oběd: Mungo polévka, krupicová kaše s kakaem

Čím dál tím víc je znát, že se blíží zkoušky a začátek pracovního procesu... Jsem už delší dobu nervózní, spánek se dá popsat spíš jako nekvalitní a hodně slabý. Méně kvalitního spánku = větší únava přes den = větší chuť na sladké. Přes den bych spala a v noci čumím do stropu. Dalším znakem je to, že mám tendenci zajídat nervozitu - čokoláda, krupicová kaše... Ano, vím, zabít výbornou mungo polévku krupicovou kaší je na pěst. Celkově očekávám, že tento týden nebude moje stravování vůbec easy a ani ukázkové... Ve čtvrtek rozlučkový picknick ve škole, dva dny zkoušky a v pátek po zkouškách oslava narozenin spolužačky... Myslím, že jsem svačila i večeřela, ale vážně nevím co. 

Zuzka Light: Lifted Butt Series #9 X

2.8.2017 - Day 2 - Body Crush #24 – ABS

1.8. jsem nastupovala do práce a domů jsem přišla zbušená jako lopaťák od silnice... A to jsem 8 hodin "jen" poslouchala vše v němčině a šlapala po letišti. Přišla jsem domů a padla, takže jsem si bez výčitek cvičení odpustila a dala si oraz...

Následující den došla nová podložka, takže jsem se na cvičení vyloženě klepala, protože jsem ji chtěla vyzkoušet. Je božííí!!! Jsem strašně ráda, že jsem zelenou Movit vrátila. Byla bych z ní fakt nešťastná. Tento workout jsem v programu cvičila už po třetí. Teda wow, tentokrát musím říct, že mi daly strašně zabrat Plank Jacks Transformers... Jako ne že bych při prvních dvou cvičeních byla dokonalá. Minule mi přišlo, že fajn a dnes jsem se u toho strašně trápila... Mno a Ab spliters... Klasika, problém a s těma válčím prostě. Bylo brutální vedro. 

Od Zuzky bylo napsáno, že pokud u tohohle workoutu dosáhneme alespoň o 5 Reps víc než při minulém cvičení, tak to znamená, že děláme progress. Sice jsem se u cvičení docela trpěla, ale dala jsem do toho všechno a těch minimálních 5 Reps jsem tam dotlačila. Jupí!!!


Odcvičený čas:
10 minut 2 sekundy

Zuzka Light: Body Crush #24 – ABS

2.8.2017 - Day 3 - Stretch & Tone #6

Super na záda, cvičila jsem v jeden den s cvičením z předchozího dne a jsem za to ráda. Krásně mi to protáhlo záda a bedra!! Ve workoutu jsem po opravdu dlouhé době použila balance ball, což mi udělalo radost. Trochu příprava na most, který Zuzka zařazuje v power jóga workoutech. Budu se těm svým zádům muset víc věnovat... Flákám to. Skvělý cvik je Balerina Squat s rukama opřenýma o balance ball. Náročnější pro mě byla kombinace na sliders Mountain Climber stretch/Dancer’s stretch. Dancer´s stretch bez sliderů je ok, ale se slidery je to pro mě docela challenge.

Přidávám do oblíbených... Sice jsem potom málem usnula už na podložce, ale dala jsem to... A teď sprcha, večeře a asi postel... 
Odcvičený čas:
26 minut 21 sekund

Strava:

Absolutně, ale absolutně nevím. Díky fotkám vím pouze to, že jsem obědvala přírodní kuřecí plátky na rozmarýnu a domácí salát coleslaw. A ještě si matně pamatuji, že jsem pekla kynutý koláč s měruňkami a švestkami (pouze lžíce cukru v těstě) s mandlovou drobenkou.

Zuzka Light: Stretch & Tone #6

17.8.2017 - Day 4 - Lifted Butt Series #6

V šestém týdnu jsem měla od programu první opravdu velkou pauzu. Ne že bych necvičila, ale program jsem cíleně odložila. Na více jak týden jsem odjela do ČR. Tím pádem jsem neměla k dispozici kompletní vybavení, hlavně tolik používané kettlebelly a ani podložku. Z toho důvodu jsem program přerušila a sebou si přibalila sliders, švihadlo a bands. Prostě jsem si vytvořila vlastní cvíčo - hlavně se hýbat! Ale taky to nebylo denně.

Po návratu do Německa mě hned druhý den čekal nástup na ranní směnu v 3:30 ráno. Ehm, potom jsem cvičení prostě absolutně nedala. Byla jsem jednoduše na odstřel. Odpoledne jsem střídavě prospala a když jsem nespala, tak jsem chodila po bytě jako zombie. Během pauz od spánkového deliria jsem vyprala a pověsila dvě pračky prádla a dokopala jsem se dojít aspoň na nákup. Musím říct, že i to byl nadlidský úkon. Lidi jak to děláte vy, co máte takovéhle šílené směny pravidelně?!!??

Na kettlebell swing, což byl dnešní buy in, už nějakou dobu používám jen 10 kg kettlebell. Sice to stále není brnkačka, ale i 100 kettlebell swing dám s 10 kg kettlebellem docela v pohodě. Dávám s jedním odpočinkem. A asi začnu vybírat 13 kg kettlebell 😍.

Na Suitcase Squats jsem "srabácky" opět vzala jen 5kg kettlebell. Nevím, mě tenhle cvik prostě přijde docela zrádný na záda, takže to raději nepřeháním. Přijde mi, že při vyšší váze bych si mohla docela snadno ublížit. Celkově se mi cvičilo dobře, lilo ze mě zase strašně. Čas o minutu rychlejší než minule s navýšením váhy. Fajný workout, po více jak týdenní pauze s BBLWP jsem spokojená s výsledkem. Navíc jsem ještě před cvičením byla běhat a po cca třítýdenní pauze s během jsem zaběhla svůj nejlepší čas!!! Spokojenost.

Odcvičený čas:
22 minut 34 sekund + běh 19 minut 58 sekund 😅

Strava:

Snídaně: Míchaná vajíčka se zeleninou (kukuřice, rajčata, hrášek, fazole...), černý čaj s citrónem
Svačina: 2 pečené celozrnné tousty s arašídovým máslem, 1/2 banánu, skořice, černý čaj s citrónem
Oběd: Cukeťák na plech 3 menší kousky
Svačina: 1/2 banánu
Večeře: Cukeťák na plech, sklenička bílého suchého šampaňského

Po hodně dlouhé době mě přepadla chuť na tousty s arašídovým máslem a banánem. Od rodičů jsme si přivezli zásobu cuket 😍. Takže teď bude doma skoro všechno z cukety... Už se těším na polévku a cukety plněné hovězím masem. Dneska cukeťák. Úžasná věc, kterou si můžete dát jako hlavní jídlo, večeři, nebo jen tak na svačinu do ruky. Ideální věc do práce, pokud si nemáte jídlo kde ohřát. Cukeťák je nejlepší teplý z trouby a pak studený. Ohřívaný je nic moc.

Zuzka Light: Lifted Butt Series #6

19.8.2017 - Day 5 - 15 Minute Fat Burn #4

Ano vidíte správně, hned je v programu další den pauza. Práce spojená s bolestí hlavy mě totálně odrovnala a šla jsem si už před desátou lehnout. Stále jsem si myslela, že hlava povolí a že to cvičení ještě dám... Protože přece je to jen 15 minut!! Ne e, nešlo to... 

Další den únava brutální i po blbých 6ti hodinách v práci. Hlava si dnes naštěstí dala oraz. Strašně mě bolely chodidla, ale dnes jsem se prostě kousla, že to dám, i kdybych měla zhebnout. Dala jsem to a jela jsem na maximum. Znovu 90 Reps jako minule, bez zlepšení. Dnes byl pro mě i takový výsledek velký úspěch. U cviku Donkey Kick to Divebomber Push Ups se mi zvedl kufr a byla jsem vůbec ráda, že jsem docvičila. Cvičení mi nějak vnitřně dobylo baterky i přes totální únavu. 

Odcvičený čas:
16 minut 53 sekund

Strava:

Snídaně: 2 Volská oka, míchané fazole na rozmarýnu a tymiánu, černý čaj s citrónem
Svačina: 1/2 banánu, voda
Svačina: Hruška, voda
Večeře: Cuketová polévka, cibulová bageta
II. Večeře: Vejce na tvrdo, plátek sýra, plátek šunky, olivy, nakládaná okurka, rajče, nealkoholické ovocné pivo (červený pomeranč 4g cukru na 100ml)

Ne že bych byla takový lempl a neobědvala, ale nová práce mi totálně nabourala stravování. Pracuji na směny a ještě ke všemu na nepravidelné směny. Dnes od 11 do 17 bez pauzy na oběd - páč to není 8 hodin že... Mno a v 10 hodin jsem teda ještě rozhodně neměla hlad na oběd. Tohle budu muset nějak doladit. Vytáčí mě to nehorázně. Jak to děláte vy?

Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #4

24.8.2017 - Day 6 - Lifted Butt Series #17 

Včera jsme si s přítelem dali lehkou vyjížďku, která nakonec byla na 37 km a přijeli jsme totálně zbušení. Museli jsme se dvakrát vracet, jeli jsme někde v polích bez cesty atd. Bylo to super, ale měla jsem dost. Když si vezmu, že mě bolely nohy už když jsme vyráželi z domu 😆... Asi si umíte představit, v jakém stavu jsem dojela (a to normálně jezdíme i 50 km a je to bez problémů)... Takže večer byl odpočinkový a už jsem necvičila.

Na opakování tohohle workoutu jsem se strašně těšila už od chvíle, co jsem ho poprvé docvičila. JE SKVĚLÝ!!! Jestli pamatujete, tak jsem poprvé workout cvičila, když jsme spěchali na párty. Takže tentokrát bez spěchání, s 10 kg kettlebellem a 4 stupňovou gumou. Neuvěřitelně jsem si to užívala a snažila jsem se docvičit s časem alespoň nastejno jako minule. Mno, neměla jsem to dělat. Už na začátku u prvního cviku mě lehce pobolívalo kolem pravé plotýnky. Ale byla jsem jak zfetovaná a jela jako fretka, bolest byla jen taková easy a nechtěla jsem slevit na lehčí band. Mno a pak mě v posledním kole u předposledních Kettlebell Swings v bedrech píchlo takovým způsobem, že mě to dost překvapilo. Docvičila jsem v hodně poklidném tempu, snížila váhu kettlebellu a dokončila o něco málo později než poprvé. Hlavně, že už jsem před cca 3 lety problémy s plotýnkou měla...

Takhle to prostě dopadá, když člověk přestane poslouchat svoje tělo... Ach jo. A jako bych to nevěděla, že? A nepsala jsem tu pár dní zpět náááhodou, že na ty svoje záda pěkně kašlu??? Prostě debil... 

Odcvičený čas:
22 minut 51 sekund

Strava:

Snídaně: 2 Volská oka, míchané fazole s hráškem na rozmarýnu, černý čaj s citrónem
Svačina: 2 pečené celozrnné tousty s arašídovým máslem, 1/2 banánu, skořice
Oběd: Cukeťák na plech, rajčatový salát

Zuzka Light: Lifted Butt Series #17

28.8.2017 - Day 7 - Power Yoga #23 

Moc příjemná jóga. Když nepočítám Crow to Tripod headstand, tak to nebylo moc těžké... Jen tohle jsem teda fakt nedala... Jak tam sakra na ten Crow cpe ty kolena na ruce??? Mě strašně bolelo opřít si nohy o ruce při téhle pozici... Má na to někdo nějaký trik či radu? Nechápu, jak je to možné, ale i když mi dost zhubly ruce, hodně jsem navýšila váhu kettlebellu a činek, tak mám stále problém s kliky a chaturangou /: . Zbožňuju Pigeon pose!!! Pravděpodobně mám opět vyjetou plotýnku v bedrech, ale tady to naštěstí bylo v pohodě, tak uvidíme jak dál...

Odcvičený čas:
17 minut 35 sekund


Strava:

Snídaně: Žitný chleba s máslem a domácí meruňkový džem
Oběd: Kuřecí maso na česneku a rozmarýnu s dušenou zeleninou
Svačina: Žitný chleba s domácí obazdou, zelený čaj
Večeře: Žitný chleba pečený v troubě s avokádovou pomazánkou

Dnešní den byl opět z těch, kdy se ráno probudíme a v lednici je docela prd. Bez vajíček, přichystaných luštěnin a tak podobně. Po dlouhé době chleba s džemem. Tuhle kombinaci miluju, i když je úplně obyčejná. Dopolední svačinu jsem vynechala. Odlehčila jsem oběd. U večeře byl chleba jen malý krajíc. Doplnila jsem zásobu žitného chleba na týden dopředu mi přijde... 

Zuzka Light: Power Yoga #23

***
Musím říct, že 6. týden programu byl pro mě docela náročný. Co se týče takových těch okolních narušitelů disciplíny a motivační síly, tak byl tento týden prozatím nejnáročnější!!! Celý týden se mi roztahal do 4 týdnů!!! Zkoušky, nástup do práce, práce, návštěva v Čechách, svatba kamarádů v Čechách... Prostě se to nějak vyštěnilo, že to vypadá, jako bych na to totálně kašlala. Jsem z toho trošku otrávená.

Práce od 3:30 nebo 4:00 ráno mi opravdu nevyhovuje a ve cvičební aktivitě mi to zrovna nepomohlo. Směny nepravidelné, naštěstí jich v srpnu nebylo tolik, ale stejně na sobě cítím rozhozenost. Jsem zvyklá jíst pravidelně 5x denně a pracovní proces mi to absolutně naboural. I když si nosím svačiny a jím, tak jím v jiných hodinách než jsem zvyklá. O pitném režimu nemluvě. Pak přijdu odpoledne domů a pořád mám hlad. Jsem hladová a protivná, po ranních směnách prostě odpoledne minimálně na 3 hodiny vytuhnu.  A jiné dny pak zas nemůžu spát... Před ranní směnou jsem vzhůru už o hodinu dříve, protože mám vnitřní stres, že zaspím. Vrátily se mi bolesti hlavy, které už jsem neměla docela dlouho...

Samozřejmě jsem ale moc vděčná, že jsem v Německu konečně po roce sehnala práci... Myslela jsem, že si stihnu v srpnu bez školy a s minimem pracovních povinností odpočinout a kolik toho na blog stihnu napsat a dodělat. Vůbec si nepřipadám odpočinutě a na blog jsem napsala velké prd... 

Co se cvičení týče, tím, že bylo více prostojů v programu se cítím taková lenivá. Síla ale stále narůstá. Na swings používám 10 kg kettlebell docela bez problémů a navýšila jsem i odpor bands na stupeň 4 (střídám podle náročnosti). V porovnání s minulými týdny tam stále je pokrok, ale strašně bych chtěla do cvičení najet jako první dva týdny. Co se týče váhy, tak ta nějak výrazně dolů nejde. Procento vody, tuku a svalů zůstalo stejné. Pocitově a na pohled se cítím o moc lépe. Zeštíhlely mi ruce a nohy, tvaruje se zadek a bylo mi řečeno, že jsem zhubla v obličeji a v oblasti hrudníku (a to nebylo myšleno tak, že mám menší prsa, což mám teda mimochodem také). Jen pro info, to že jsem měla program roztahaný, neznamená, že nic nedělám. Bylo cvičení mimo program, kolo, chůze, běh, domácí cvičení se sliders, bands, švihadlem... Též jsem si znovu zacvičila nějakou Power jógu a Stretch and Tone z minulých týdnů programu. Ale oproti předchozím týdnům programu je to slabota. Vím.

Mám neblahý pocit, že mi opět vyjela plotýnka v zádech a nemyslím si, že by za to mohl program. Plotýnku jsem měla vyjetou cca 2,5 roku zpět a nebylo to vůbec nic příjemného. Takže z toho jak bude vypadat 7. týden programu jsem trochu na rozpacích. Rozhodně musím zařadit Postural Therapy na Lower back od Zuzky, která už mi jednou s plotýnkou pomohla, ale úplně nejlepší bylo, nechat si ji od thajské masérky nahodit zpět. Takže uvidíme. Chtěla jsem do 7. týdnu najet s vervou jak ve cvičení tak v jídle, protože nás v září nečeká žádné velké cestování. Jsem docela rozladěná z toho, že nevím, jestli to ze zdravotních důvodů a okolních narušitelů bude možné.

Máte někdo nápady jak řešit směnování?? Co třeba obědváte, když nemáte možnost jídlo si ohřát?? Jaký na Vás mají směny vliv?? Sedí vám to nebo ne?

Držte mi palce do dalšího týdne!!!


0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena