Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

sobota 23. prosince 2017

Šťastné a Veselé!!!


Dnes máme 23.12. tedy už jen jeden den do Štědrého dne. Já už se nemůžu dočkat rozbalování dárečků. Co vy? Byli jste taky tak hodní?? U nás už Ježíšek byl a stále chodím okukovat ty krásně zabalené balíčky. Letos jsou nějaké velké! Jestli si myslíte, že jsem z těch, co preferují dietní a odlehčené Vánoce, tak jste tak trochu na omylu. Nebo jak se to vezme. Když jsem v Kauflandu porovnala náš nákupní košík s ostatními, tak jsme toho v něm měli docela málo a zase tak strašné věci tam nebyly. Všeho s mírou. 

🌲 🌲 🌲

Letos jsme se s přítelem rozhodli pro Vánoční svátky ve dvou v Německu, s tím, že rodinu navštívíme až po svátcích. Nejen proto, že jsem nevěděla, jestli nebudu muset na Štědrý den do práce, ale také jsme chtěli zase po pár letech slavit sami. Těšíme se oba už delší dobu jako malý a prosinec byl celkově měsícem docela náročným, takže potřebujeme regenerovat. 

Cukroví mám naplněné, napečené (poctivě na něj chodíme už týden) a žádné dietní mezi ním není. Cukroví peču z malých dávek, protože to k Vánocům patří a prostě je to takový vánoční obřad.  Minulý rok jsem u pečení byla nějaká rozladěná, ale letos jsem si to moc užila, a kdyby bylo na mě, tak asi peču více druhů než ty čtyři co jsem udělala. Donesla jsem ochutnávku do práce a taky dala polovinu stranou pro babičky a rodinu. Poprvé jsem letos pekla mazanec (ve velkém stylu do jedné hodiny v noci), který jsme dnes posnídali (trošku jsem si nebyla jistá, ale povedl se). Už asi čtrnáct dní se nemůžu dočkat bramborového salátu a smaženého kuřecího řízku. Vše mám nachystáno a jen to namíchat. Klasicky s majonézou, ale rozhodně to s jejím množstvím nepřeháním. Slibuji, že recepty na vánoční menu zde bude před Vánoci 2018.


Co budeme jíst na Štědrý den? Na snídani nesmí chybět mazanec a vánoční oběd si nedokážu představit bez hrachové polévky s krutony. Večeříme bramborový salát s kuřecím řízkem a popíjíme šampaňské. Celkově popíjíme co kdo rád (na chuť, ne do bezvědomí). Samozřejmě po večeři nesmí chybět domácí chlebíčky a cukroví. Nekoupili jsme žádné chipsy, preclíky a podobně. Úplně nám stačí přírodní oříšky se sušeným ovocem. Opražila jsem nějaké mandle, asi si dopřeji trochu coca coly... Taky mám v lednici nachystanou odlehčenou česnekovou pomazánku (bez taveňáků, smetany, majonézy), po které se můžu utlouct (nejlépe natřenou na francouzskou bagetu s nakládanou mandarinkou navrch).

Jestli se bojím nabraných kil přes Vánoce? NE! Dopřeji si dobré a nedietní jídlo, ale to neznamená, že se budu přejídat a vše do sebe cpát horem dolem. Na začátku týdne jsem se vrhla na nový program od Zuzky Light a prostě příjem musím vyvážit výdejem. Minulý rok se moje váha přes Vánoce ani nehla, takže doufám, že letos to bude se stejným přístupem též bez změny.

Tímto bych všem svým čtenářům, kamarádům, rodině a všem mým blízkým 
chtěla popřát ničím nerušené a pohodové Vánoce, 
bohatého Ježíška, klid a mír!! 

🌟 🌟 🌟 

Užívejte si chvíle volna s těmi, které milujete, koukejte na pohádky, popíjejte svařák... 
Nezapomeňte se hýbat - hodně se procházejte, vyražte na výlet...

Suzzie

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena