Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

středa 31. ledna 2018

Upper Body & Abs Shred (Week 1)



Prostě Zuzka... To je láska na celý život... Další program ze ZGYM... Jste ready??? Tak jdeme na to!!!

Day 1 - Upper Body & Abs Basics #1 
18.12.2017 - 88 Reps, 12 minutes AMRAP

První workout se mi líbil už od pohledu. Žádné velké překombinování, klasické cviky, které všechny znám. Hurá do toho 😤. Zajímavé, že i při takové blbosti jako plank, se člověk po pár sekundách klepe jako ratlík. Tak nějak jsem to čekala. Workout byl hodně náročný na ramena (aby ne, když je to upper body, že?). Na břicho mi ani moc náročný nepřišel. Sice ve workoutu nebylo nic co bych neznala, ale přehnala jsem to s váhou činek. Challenge jsou Transformes, ale musím říct, že tenhle cvik mám ráda, i když mi dává zabrat. Pro mě nový cvik byl All four knee tucks. Jste na všech čtyřech, zvednete kolena ze země a pak jednu nohu propínáte dozadu a skrčujete k hrudníku. Workout, který bych nazvala takovou třešinkou na dortu. Super kombinace. 

Ke konci cvičení mě rozbolela hlava (bolí mě už druhý den v kuse). Nadchlo mě, že je to zas něco jiného a cvičení už mi fakt chybělo a potřebovala jsem něco rychlého a ne moc náročného. Záda v pohodě, tak snad budeme tímto stylem pokračovat i nadále.

Day 2 - 15 Minute Fit Slide #1 
19.12.2017 - 100 Reps, 15 minutes AMRAP

Trošku jsem se děsila, že se po prvním dni cvičení nebudu moct hnout stejně jako po Bikkini Butt Lift Workout Programu, který jsem cvičila minulý rok. Překvapivě, svalové psycho se nekoná. Sice jsem trochu cítila břicho, ale s bolestí zadnice po BBLWP Week 1 Day 1 se to absolutně nedá srovnat. To jsem bolestí skoro brečela.

Sliders pro mě nejsou novinka, ale nejsem v nich ani žádný expert. Nejnáročnější byl pro mě cvik č.4, a to Side to side push ups. Co se celkově Push ups týče, nemám zrovna sílu v rukách a sliders tomuhle cviku přidají extra šťávu. Náročné jsou též Frog slides. Mimochodem cvik, kterému pravděpodobně vděčím za znovu vyjetou ploténku. Dávala jsem si tedy u tohohle cviku extra pozor a cvičila extra pomalu. Nejlehčí byly samozřejmě Mountain slides, které zbožňuju. Nečekala jsem, ale u tohohle workoutu jsem se docela dost zadýchala. Délka 15 minut, super!!!

Zuzka Light: 15 Minute Fit Slide #1

Day 3 - Upper Body & Abs Basics #3
23.12.2017 - 35 Reps, 12 minute AMRAP

A máme tu další den. Srdce opět zaplesalo, že se jedná o AMRAP a ne o Time challenge. Na mě sice hodně kliků, ale jinak fajn. Tímhle stylem třeba konečně získám nějakou sílu na kliky. Poprvé tu jsou Assisted pull ups. Nemám pull up bar a kupovat momentálně nehodlám. Místo toho dělám Reverse push ups na dipstation, a Knee reises dělám na dipstation též. Dnes už cítím skoro každý sval v těle - břicho, zadek, vnitřní stranu stehen, ramena... Ale opět musím říct, kam se to hrabe na Bikkini Butt Lift. Též mi oproti BBLWP vyhovuje krátký čas workoutů. I když je to třetí den cvičení, tak se při Plank hold neklepu tak brzy 😆. 

Day 4 - Upper Body & Abs Basics #3 
23.12.2017 - 35 Reps, 12 minutes AMRAP 

Skvělý workout, tenhle se mi asi líbil zatím nejvíc. Víc nakombinované, ale tak nějak stále příjemně. Side plank knee tucks jsou dle zkušenosti hodně účinné a ráda je cvičím (od té doby, co při nich udržím balanc). Zase hodně kliků, ale těm se v tomto programu určitě nevyhnu. Ty mě budou asi trápit ještě hodně dlouho.

Poprvé po dlouhé době použit kettlebell na KB one arm shoulder press a záda naštěstí ok. Pokud mám používat kettlebel, tak sahám po 5 kg a víc neplánuji. Největší challenge byl cvik Side plank hold with bottom leg knee tucks. Ten jsem cítila hodně a vím, že je super na boky a šikmé břišní svaly. Dle poznámek jsem tento workout cvičila v březnu 2017 a vůbec jsem ho nedávala. Přišel mi překombinovaný a absolutně jsem nezvládla právě Side plank hold with bottom leg knee tucks. Očividně jsem za rok udělala velký pokrok, protože nejen, že se v pozici udržím, ale i cvik odcvičím. Což je super! A taky mi nepřišel překombinovaný a ještě se mi fakt líbil 😆. Na tom je krásně vidět, jak záleží na rozpoložení a fyzické kondici, kterou zrovna máte. Opět jsem nadšená, že to byl AMRAP na 12 minut!

Zuzka Light: Upper Body & Abs Basics #3

Day 5 - 15 Minute Fit Slide #2 
28.12.2017 - 87 Reps, 15 minutes AMRAP

Workout krátký, ale dost náročný. Myslím, že cvik Side Plank Twist to Frog Slide to Push Up je pro vrchních 10% pokročilých - náročné na balanc a podle mě i docela nebezpečné. Jedná se vlastně o rotaci v plank pozici na sliderech, tedy hodně nestabilní pozice. Přiznávám, vzdala jsem ho. Nedokončila jsem kvůli tomu ani 1. kolo a dost jsem se s tímhle cvikem trápila. Různě jsem zjednodušovala, až jsem se na něj prostě vybodla. Zapotila jsem se jako prase. Cvičila jsem u rodičů, kde jsem neměla činky. No excuses, takže jsem zalovila ve spíži a cvičila s petkama (1,5 kg).  Též bez podložky, kliky na kolenou s ručníkem. Kombinace petky a ručník při jednom cviku byl fakt extra challenge. Ručník mi ujížděl, překážel a sral mě, plus jsem musela dát extra pozor, abych si na petkách nenabila hubu. Takže se nedivte, že jsem nedala ani jedno celé kolo... Na mě workout spíš z těch překombinovanějších. Hodně mě bavil cvik DB mountain climbers/stand up and overhead press. Překvapivě i s petkama šel dobře.

Zuzka Light: 15 Minutes Fit Slide #2

Day 6 - Upper Body & Abs Basics #4
18.1.2018 - 20 Reps, 12 minutes AMRAP 

Konečně jsem se po dlouhé době donutila pokračovat ve cvičení. Mé prosincové nadšení bylo veliké, ale po týdnu v ČR jsem se vrátila rozlámaná jako čínská hračka. Asi stárnu lidi, 3 noci spánku na proležené posteli a 3 noci na prosezeném gauči a jsem nepoužitelná. Děsný. Nějak jsem se musela dát dokupy a k dalšímu cvičení se nějak dokopat. Únava neuvěřitelná, zpruzenost z počasí... Bože lidi mi tu máme tak hnusně. Dokonce jsem nakoupila vitamín D a omega 3. A ještě musím říct, že v lednu jsem teda ještě na cyklo výletě nebyla. Měli jsme tu skoro týden 11-13 stupňů. Bohužel z 90% převažuje zataženo na tři flašky, což teda detoxu moc neprospívá 😵.

To co mě tak nějak vždy přinutí cvičit je to, že workouty v tomto programu mají jen 15 nebo 12 minut. Stále válčím s kliky a ke konci jsem na kliky na činkách neměla vůbec sílu. K mému překvapení mi po prvním cviku vypršel čas. Cvik č.2 je jeden z těch překombinovaných. Tenhle typ cvičení mě sere počítat... Vlastně nevím, jestli jsem to počítala dobře. Jaksi mě překvapil nedostatek sil v rukách i na Knee raises. Musím říct, že challenge bylo udržet rovnováhu při Bird dog. Příště si musím vzít těžší a větší kettlebell, abych měla lepší oporu. Prostě pauza je znát no. Side plank jsem dala raději na loktech kvůli správnému provedení. Klasický Side plank jsem dala asi 2x a tahala jsem to vším možným. Klasická výdrž v plank pozici se zlepšuje. Opět nesprávně fungující počítadlo v progress trackeru, což mě docela vytáčí.

K dnešnímu datu jsem se opět vrhla na low carb stravování, a od 1.1. úspěšně pokračuji v nepití alkoholu. Chutě mám, takže když už, tak ovocné pivo bez alkoholu a včera jsem se rozhodla vyzkoušet šampaňské bez alkoholu. Doufám, že se mi rychle podaří obnovit ztracenou energii, protože jinak mi z toho asi hrábne.

K dnešnímu cvičení jsem ještě přidala Postural Therapy - Feet and Ankles.

Strava:

Snídaně: 1/4 Tortilly s burákovým máslem, banánem, bobulovým ovocem s jogurtem a skořicí
Svačina: Mangové smoothie
Oběd: Špízy z lososa a zeleniny, zeleninový salát s medovou zálivkou, šampaňské bez alkoholu
Svačina: Makový fitness koláč
Večeře: Domácí hummus, zelenina (ředkvičky, paprika, mrkev), gouda (48%), plátek šunky, zeleninové chipsy (smažené na slunečnicovém oleji), šampaňské bez alkoholu.




Dneska jsem měla menší snídani, protože holt nebyl dostatek burákového másla pro mě i přítele. Měl na tuhle snídani strašnou chuť, takže jsem větší porci přenechala jemu. Nějak mám posunuté časy, co se jídla týče. Oběd jsem měla kolem 3 hodiny. Nějak jsem si odvykla svačit, protože jsem začala o hodně víc snídat. Přemýšlím o tom, že svačiny vypustím a rozhodně se nebudu snažit jíst 5x - 6x denně. Je to náročné na přípravu, nechci trávit tolik času v kuchyni a myslím, že zbytečně moc jím - i když zdravě, ale hodně. Večeřela jsem až po desáté hodině po cvičení. 

Day 7 - 15 Minute Fit Slide #3
19.1.2018 - 77 Reps, 15 minutes AMRAP

Tak teda tenhle workout mě vyděsil už při pozorování. První dva cviky jsou hodně náročné už podle pohledu. První cvik určitě s modifikací a druhý... ehm, že by vynechat?? 😤 Teda, nějak se mi dneska do toho cvičení nechce... Ale 15 minut... Jo? Ne? Jo? Ne? Když vidím, jak je Zuzka vyřízená, tak mám chuť předstírat bolest hlavy, se přiznám. Neuvěřitelný to její nasazení a ta výdrž. Fakt respekt! Jestli má Zuz pot v očích, tak já se pravděpodobně utopím. Asi u toho zhebnu... 

WOOW!!! To byl bomba workout. Sice náročný, ale super. Srdce mám až v krku a asi jsem ještě pořádně nestrávila večeři. Fuj. Musela jsem teda u tří cviků z pěti upravit provedení, ale i tak to bylo vydatné. Jsem nějak smířená s tím, že One Leg Squat nikdy neudělám, takže první cvik jsem automaticky zjednodušila a vůbec mě to neštve. Vlastně celkově mě zjednodušování cviků nějak neštve. Je to pořád lepší, než si ublížit... Největší challenge jsou v tomhle workoutu Side Plank both Knees tuck slide. To bych rozhodně v side plank na jedné ruce nedala, takže jsem se o zem opírala oběma rukama a dělala Knee tuck slides. Super cvik. Taky mě bavil Side lunge slide to push up, ale u mě to spíš byl Side lunge to plank slide. Push up se slidery v kombinaci s plank slide jsem si fakt netroufla... Tenhle workout by si rozhodně zasloužil označení X.

K dnešnímu cvičení jsem přidala procházku. Venku vysvitlo sluníčko, takže jsem vyrazila na couračku po městě. Naťapala jsem cca 10 km.



Strava:

Snídaně: Snídaně králů - volská oka, míchané luštěniny na slanině s jarní cibulkou a paprikou
Svačina: Makový fitness koláč
Svačina: Cappuccino
Večeře: Pečené zelí na česneku s mletým masem a omáčkou marinára, parmazán




Asi to vypadá, že jsem neměla čas obědvat. Vůbec tomu tak není... Po vydatné snídani a makovém koláči na svačinu jsem neměla vůbec hlad. Takže jsem oběd prostě vynechala, protože se nehodlám přežírat a raději se šla projít. Nemohla jsem odolat cappuccinu v mé oblíbené kavárně, která byla teď více jak měsíc zavřená. Da Sandro má prozatím nejlepší kafe ve Freisingu a dnes jsem dostala kávu i se srdíčkem na pěně. Mno byla jsem tam jediná "single" a bez dětí, tak mě asi kavárník politoval... Každopádně to bylo milé. Z plánovaného oběda byla nakonec večeře v šest večer. Zelí s masovou směsí je neuvěřitelně syté. Měla jsem jeden plátek a připadám si brutálně přežraná. Večer jsem popíjela nealkoholické šampaňské. Poslední dobou málo piju... Nějak na to zapomínám. A teď nemyslím alkohol 😉. Musím se zas začít víc hlídat.

* * *

Celkově vidím "první týden" pozitivně. Víc se nadřu, protože mám slabé ruce, ale na druhou stranu mě překvapivě moc nebolí svaly. Cítím je, pobolívají, ale ne tak, že bych umírala. Což je fajn. Uvidíme, jak si povedu v druhém týdnu. Nadšená jsem z délky workoutů, což asi víte, protože jsem to myslím zmínila u každého dne. Možná tento program sem tam proložím nějakým Jump rope cardiem, nebo nějakou jinou serií.


Co zrovna cvičíte?? Cvičíte pravidelně celý leden?

Suzzie

* * *

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena