Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

úterý 30. ledna 2018

Upper Body & Abs Shred (Zuzka Light)


Jak už jste se dočetli, kvůli zdravotním komplikacím se zády jsem byla nucena odložit program Bikini Butt Lift Workout Program od Zuzky Light, který jsem začala cvičit v červnu. Během prosince mi ale intenzivní cvičení začalo strašně chybět. Na ZGYM přibyl další program a to Upper Body & Abs Shred. Zase mě to strašně nakoplo a řekla jsem si, že jdu v lednu 2018 na něj...

Asi o dva dny později jsem si řekl, že se mi vlastně vůbec nechce čekat do ledna a že chci začít TEĎ HNED!!! Zápisky budu zveřejňovat se zpožděním, protože si na nich dávám docela záležet, hodlám doplňovat fotky jídla a tak... tak buďte prosím trpěliví.

Bylo mi absolutně jedno, jestli nebudu cvičit pravidelně každý den, ale prostě jsem chtěla začít, zase být v programu a makat. Takže proč čekat na leden. V lednu chci program podpořit zdravím stravováním a hodlám si dávat hodně velký pozor na to, co jím. V prosinci to fakt nečekejte 😜. První týden programu rozhodně nebudu uvádět jídelníček, ale v lednu se na to vrhnu poctivě. Slibuju.

K tomuto programu budete potřebovat sliders, kettlebell, gymnastický míč, pull-up bar + pull up asistenční gumu, bloky na jógu a už jsem použila i činky. Nejsem vlastníkem pull-up bar a asi ani neplánuji kupovat. Máme dřevěné rámy dveří a přítele k vrtání nad dveře asi moc neukecám. Třeba někdy v budoucnu až mě to popadne. Budu používat modifikace, které radí Zuzka nebo prostě budu dělat Rivers push ups na dipstation. Dipstation využiju i na Knee Reisess, takže si z absence pull up bar vůbec nedělám těžkou hlavu. Workouty se dají upravit a můžete cvičit bez pomůcek, ale přeci jen s bands, kettlebellem a činkami je ten zápřah o hodně větší. Pokud potřebujete poradit, jak sehnat vybavení tak, aby vás to nezruinovalo, přečtěte si článek Domácí posilovna za pár kaček.

Rozhodně se hodlám dál věnovat cvičení jógy a rehabilitačnímu cvičení na záda, takže uvidím, jak vše půjde... Pokud venku bude stále takhle teplo (6 - 13 stupňů, což je poslední dobou pořád), tak plánuji i vyjížďky na kole... Co se aktuálně cvičí u vás???

Použití veškerých fotek k jednotlivým příspěvkům bylo schváleno Zuzka Light production. Ráda bych také zmínila, že za recenze spojené s Upper Body & Abs Shred Workout Programem nepobírám peněžní (a ani jinou) odměnu. Odměnou mi (doufám) bude pevnější bříško.

Ráda bych tímto poděkovala Zuzce Light za neuvěřitelně rychlou odezvu při schvalování fotek a napsaného materiálu!!! Velmi často se stane, že mám odezvu na email do 10 minut, cože je absolutně úžasné!!! 

Děkuji Zuzko ♥ !

* * *

Tímto bych vás ráda upozornila, že bez svolení Zuzka Light production není povoleno kopírování a šíření jejich fotek za jakýmkoliv účelem z blogu suzzieprozdravi.blogspot.de. Fotky jsou chráněny autorským právem a nenáleží mi schvalování jejich užívání pro další osoby! 

V případě zneužití materiálů Zuzka Light production ze stránek suzzieprozdravi.blogspot.de další osobou, nenesu za toto zneužití právní zodpovědnost. Právní zodpovědnost a následky s tím spojené nese osoba, která zapříčinila zneužití materiálů Zuzka Light production!

  https://zuzkalight.com/programs/upper-body-and-abs-shred/

Děkuji za pochopení!

Suzzie

1 komentářů:

boatblogs řekl(a)...

I love using unstable surfaces such as balance balls or bosu balls on my workouts because it really forces you to connect the mind to the body and all the muscles that are suppose to support you.
#zuzkalight #zgym #homeworkout #kettlebelltraining #bodyweightexercises #bodyweightworkout
@zuzkalight

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena