Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

neděle 4. června 2017

Svět Plodů




Tak tři roky na zpět jsem ve vláknu na facebooku narazila na doporučení internetového obchodu Svět plodů. V komentáři nebyl eshop nijak vychvalovaný, ale informace, že paní objednává z obchodu zboží po 20kg pro osobní spotřebu, mě popravdě docela odrovnala. Vyzkoušela jsem, nikdy jsem nelitovala a jinde neobjednávám.

Nevím jak to máte vy, ale já jsem se naučila kupovat ořechy a sušené ovoce přes internet zrovna v tomto obchodě. Jedním důvodem je cena. Pokud čekáte, že ořechy jsou ve Světě plodů za facku, tak nejsou. Ořechy jsou prostě drahé zboží. Dalším důvodem je to, že mám nepříjemnou zkušenost z obchodního řetězce v Praze - Svět oříšků, kde byla obsluha tak na facku (jmenovitě prodejna na Florenci, cca rok zpět) + ořechy vyšly dráž než v mém oblíbeném eshopu, že jsem si řekla never more! A poslední důvod je to, že když jsem v pultovém prodeji chtěla sušené ovoce bez aditiv (siřičitany) a přidaného cukru, tak na mě paní prodavačka koukala jak na debila.




Svět plodůskvělou zákaznickou podporu. Jednou se stalo, že určité zboží z objednávky najednou nebylo dostupné. Změstnanec obchodu prostě zavolal, řekl, že zboží není a dal mi na výběr - buď jiné zboží nebo vrácení peněz za danou položku. Peníze jsem měla na účtě druhý den a zboží mi přišlo do pár dnů. Nabízejí ochutnávky zdarma. Při nákupu nad 1 000 Kč máte zdarma dopravu. Při nákupu nad 2 000 Kč si jako dárek můžete vybrat 500g z vybraného zboží (rozinky, brusinky...). Věřte mi, udělat na tomto eshopu nákup za 1 000 Kč není vůbec, ale vůbec těžké (popravdě ani za ty 2 000 Kč)! Jen účet většinou pláče. Naučila jsem se objednávat vždy společně s někým (spolupracovnice, mamča...). Poslední dobou nakupuji s mamkou na půl a množství si rozdělíme.




Z ořechů kupuji kešu, mandle loupané, mandle raw španělské (nej mande!!), pekany, makadamové i para ořechy. Z ovoce jsou bezkonkurenční nesířené a nedoslazované meruňky, švestky, višně a rozinky. Brusinky jsem jednou dostala jako dárek a ty byly bohužel doslazované. Ale stejně jsem je postupně zpracovala. Můžete si vybrat ze zboží z ČR nebo ze zahraničí a na obalu je vždy napsáno, odkud ovoce/ořechy pochází případně jaké aditiva obsahují.

Hodně využívám možnosti ochutnávek zdarma. Můžete tak vyzkoušet něco nového (např. sušený černý bez, trnku, schizandru a další) a nemusíte mít strach, že si něco koupíte v množství 500g a pak vám to nebude chutnat.




Eshop nabízí spoustu dalších lahůdek jako například ořechové mouky, semínka, kakaové boby, vanilkové lusky, med, sladidla, vločky, obilniny, ořechy a ovoce v čokoládě, směsi ořechů a ovoce, solené ořechy, superpotraviny (spirulina, matcha, chlorela...), tyčinky, granolu a další. Bohužel už na eshopu není možné zakoupit luštěniny, což mě osobně docela mrzí...

Jak nakupujete ořechy a sušené ovoce?? Kde??? Máte nějaký jiný oblíbený eshop??? 

Těším se na vaše komentáře!
😉





1 komentářů:

Valerie řekl(a)...

Taky jsem si nedávno kupovala sušičku ovoce a vyzkoušela jsem sušené snad veškeré ovoce co existuje :D Je to ňamka, ale po tom co jsem na základě recenze na http://susenedobroty.cz vyzkoušela mrazem sušené ovoce musím říct, že to je ještě chuťově o levl víš.

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena