Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pátek 21. července 2017

Bikini Butt Lift Workout Program (Week 2)


Bude to znít asi divně, ale jsem na sebe docela hrdá, že jsem to první týden nevzdala... Opravdu jsem o tom uvažovala. Myslím, že s takovou svalovou bolestí, s kterou jsem cvičila druhý den prvního týdne, jsem ještě nikdy necvičila. Po týdnu se bolest zklidnila, ale vůbec se neopovažuju říct, že úplně zmizela. Jsem odhodlaná dát další týden, ale trošku mě děsí hned první den druhého týdne, který opět začíná X workoutem...

Určitě jste si všimli prodlevy mezi zveřejněním prvního a druhého týdne. Vůbec to není tím, že bych si dala pauzu a druhý týden cvičila až po 14ti dnech, ale jednoduše jsem psanou formu zápisků na blog nebyla schopná dát dokupy. Aktuálně začínám 5. týden programu a hodlám v něm i pokračovat společně s psaním zápisků na blog. 

26.6.2017 - DAY 1 - Lifted Butt Series #9 X 

Workout se mi líbil už na podívání, ale nečekala jsem, že bude nakonec docela hustý - a jak to vypadalo nevinně. Líbí se mi rozdělení na tři části - bodyweight, činky a kettlebell. Užila jsem si všechny 3 části. Bolest zadku a stehen se ozvala docela rychle... Namožení tam je prostě pořád. I když workout nevypadal jako sado maso, tak po zkušenosti z prvního týdne jsem raději nešla běhat. Díky bohu za to. 

Workout se zdál nekonečný, ale nějak mě za celou dobu nenapadlo ho vzdát. Sice jsem asi stále zpomalovala, na konci jsem snížila váhu kettlebellu na 5kg, ale vzdát jsem cvičení nechtěla. Jela jsem pořád jako v tranzu... Lilo ze mě, venku bylo brutální vedro, ale užívala jsem si to. Šlo vcelku o jednoduché cviky, ale měly hodně opakování a jako komplet to bylo prostě výživné. Hondě squatů a lunges. Náročné, ale asi účinné a pořád je lepší cvičit s namoženými svaly pomalu, než si ublížit.

Poprvé se mi stalo, že mi v progress trackeru nestačilo počítadlo... Mno, no comment prostě...

Odcvičený čas:
49 minut 16 sekund 😌

Zuzka Light: Lifted Butt Series #9 X

27.6.2017 - DAY 2 - 15 Minute Fat Burn #6


Asi vás nepřekvapí, že po včerejším výživném a dlouhém cvičení jsem se OPRAVDU těšila na tabata workout. Je fajn vědět, že za 15 minut to budete mít za sebou. A zas abych to neměla tak lehké, tak jsem si šla s partnerem i zaběhat. Běh byl nakonec spíš rozběhávání nataženého lýtka. Cítila jsem, že tam něco není ok už po nedělním běhu, ale naplno se bolest ozvala právě při dalším běhu.

Skvělý workout!!!!! Druhý cvik Plank heel touch to plank jack byl pro mě trošku challenge. Měla jsem problém s rovnováhou, ale zase to byla sranda. Flying dynamic push up mi nešly. Holt zvednout ten zadek ze země... ale snažila jsem se. Mno a pistolky jsem dělala se židlí. To je prostě hudba budoucnosti. Jinak věci, které se v pohodě daly. Leje ze mě jako z vola, ale super pocit celkově z cvičení.

Odcvičení čas:
15 minut, běh 26 minut 48 sekund

Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #6

28.6.2017 - DAY 3 - Stretch & Tone #2

Skvělý protahovací workout. Parádní protažení stehen. Rozhodně to nebyla zívačka, ale mě to dnes nebavilo nějak. Ani běhání... One leg extended frog slide se sliderem pro mě byl nějak nepochopitelný a docela bolestivý. U jednoho cviku s bands jsem měla docela problém s rovnováhou, ale to věřím, že se časem zlepší. Super byl cvik One leg squat to deadlift / leg lifts. Pro začátečníky příprava na pistolky trochu. Velmi efektivní jsou taky Heel lifted Sumo Squat to leg lift. 

Odcvičený čas:
34 minut 10 sekund + běh 23 minut 25 sekund

Zuzka Light: Stretch & Tone #2

29.6.2017 - DAY 4 - Lifted Butt Series #6

Dnes mě čeká další time challenge. Mno po time challengy z pondělka jsem preventivně připravená na workout o délce kolem 40 - 50 minut. Workout sice nemá výstražné X, ale co já vím. Kdo zná Zuzčiny workouty pro začátečníky (některé) tak pochopí. Tento workout začíná buy inem v podobě 100x kettlebell swing a pak následuje 12 cviků + buy out. Mno tak uvidíme.

Workout byl celkově fajn. Hodně se opakoval cvik Kettlebell suitcase squat (5 kg kettlebell). Byly zde Hip raisses klasické i na jedné noze. Kettlebell swings 8 kg, činky 3kg, kettlebell 5kg. Brutálně bolely leg extensions with heel raise a clams... Zajímavé, jak někdy takovéhle ptákoviny bolí jako čert. Mile mě překvapil cvik Backward Lunge to heel lifted squat s činkami. Výživný cvik a super kombinace dvou cviků. Stejně tak super kombinace One Leg Deadlift to heel lifted squat. Nakonec "pouhých" 23 minut 😌.

Odcvičený čas:
23 minut 14 sekund

Zuzka Light: Lifted Butt Series #6

30.6.2017 - DAY 5 - 15 Minute Fat Burn #7



Mno co vám mám napsat. Takže prostě tak jak to bylo. Do*****eee mě se táááák nechtělo... Jako nakonec fajn workout, ale už když jsem to viděla. Hodně kliků, burpees, dive bombers... Prostě 50% cviků co nedávám mě jaksi odradilo a nějak jsem už dopředu věděla, že se u cvičení asi budu trápit.... Jakmile jde o kliky, tak nedávám. Ano, vím, musím se zlepšovat a zlepšuju se... Prostě podívat se na video nepomohlo. Naštěstí jen 15 minut a tabata. Nejsem fanda poskoků, takže jen to vidím, tak nic moc. Ale asi je to kvůli tomu, že skoky dělají hluk a v bytovce v Praze se to prostě nedalo. Třeba to nějak odbourám časem. 

Nakonec fajn workout... Leje ze mě, ale workout nejoblíbenější nebude. Ab spliters jsou zabijáci. Nemusím, ale dělám poctivě. Překvapivě mě bavil první cvik - Bend forward backward lunge to squat jump. Vypadá to trošku stupidně, ale fakt dobré. I když mi dělají problém kliky, tak překvapivě mám moc ráda Commando push ups. 


Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #7

1.7.2017 - DAY 6 - Lifted Butt Series #17

Dneska byl první den, kdy jsem si nebyla jistá, jestli cvičení stihnu. Měli jsme dohodnutou akci s kamarády, kteří nás pozvali na vaření piva. Trošku jsme zapomněli, že jsme měli přijít ve 13:00. Mno nakonec jsem si vydupala, že prostě budu cvičit než půjdeme, protože jak znám naše výlety, tak v 9 rozhodně nepřijdeme. Dorazili jsme s mini zpožděním v 14:30 😇. Ještě, že jsem to tak udělala. Přikodrcali jsme se v jednu v noci...

BOMBA BOMBA BOMBA BOMBA workout!!! Hodně kettlebell swings a cvičení s bands. Lehčí workout, kde není moc cardio, ale v tempu velmi vydatný a prostě zaměřený na potřebné partie. Leje ze mě jako z vola!!! Zvládla bych i 10 kg kettlebell, 8 kg už mi na klasické swings nepřijde zas až takový challenge. Kdybych nespěchala, tak si ten 10 kg kettlebell klidně dám. S 10 kg kettlebellem a 3 stupňovým bands by mi to rozhodně nezabralo 21 minut... Band stupeň 2. Až mě to docela mrzelo, že jsem si musela pospíšit. Doufám, že bude tenhle workout co nejdříve v programu opakován 😍. Mno co, pořád lepší odcvičit s lehčí váhou, než workout vynechat úplně. Nemám pravdu?

Odcvičený čas:
21 minutes, 21 seconds 😅


Zuzka Light: Lifted Butt Series #17

2.7.2017 - DAY 7 - Power Yoga #40

Po včerejší akci, díky bohu za jógu. Trochu lenost... Přítel mi usnul na mé měkoučké matraci, takže jsem ležela na jeho tvrdé... Něco jsem si přeležela a brutálně mě bolí krk a pod pravou lopatkou. Nikam jsem nespěchala a prostě si užívala pomalé cvičení... Fajnová jóga, jen myslím, že oproti minulému týdnu o hodně náročnější pozice. Flying pigeon pose jsem ani nezkoušela, protože si v té pozici ani nedřepnu 😆. Skvělý cvik na protažení boků je Lord of the dance. Náročnější na balanc, ale opravdu krásně protáhne. Další moje oblíbená pozice je Pigeon pose. Často ji zařazuji jako protahovací cvik po jakémkoliv workoutu.

Odcvičený čas: 
27 minut 23 sekund

Zuzka Light: Power Yoga #40
***
Jaký byl rozdíl mezi prvním a druhým týdnem? Hlavně v tom, že první týden, jsem nevěděla jestli cvičit kvůli velké bolesti svalů. Druhý týden jsem spíš musela bojovat s únavou a trochu s leností. Svaly bolely pořád, ale na bolest z prvního týdne to rozhodně nemám. Jsem na sebe hrdá, že jsem dala 14 dní cvičení v kuse... Těch prvních čtrnáct dní je vždy nejhorší. Začít a vydržet.

Co se stravy týče, tak jsem přidala na jídle, ale stále to nestačí. Přiznávám, že v tom vedru nemám vůbec chuť jíst. Dopoledne jsem přidala pečivo. Takže ještě přitvrdit. Druhý týden se hodně ozvala únava a popravdě i hlad zůstal. Tělo se prostě brání zuby nehty... Ale já mu ukážu 😏.

Celkově si tenhle týden přijdu, jako bych se nějak strašně rychle zpevnila a zmenšila. Minulý týden jsem cítila jen svalovou horečku 😆. I partner si všiml změny, což mi po dvou týdnech přijde nějak strašně brzy. Váha, ale ukazuje o půl kila víc. Potvora.

Hip hip hureej, druhý týden za námi!!!


0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena