Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

úterý 4. července 2017

Bikini Butt Lift Workout Program (Week 1)


Jak jsem slíbila v minulém příspěvku, zápisky z prvního týdne programu Bikini Butt Lift Workout Program je tu. Čekala jsem, že to bude náročné... Bylo.

19.6.2017 - DAY 1 - Lifted Butt Series #11 X             

Už když jsem viděla nadpis prvního workoutu a zahledla X, tak mi bylo jasné, že hned první den tvrdě na věc. To co jsem ale netušila bylo, že workout je X=XX. Dívala jsem se na video co budu cvičit a v hlavě jsem začala pochybovat, jestli jsem si neměla vybrat raději Kettlebell basic program. Zuzčino cvičení znám dobře a vím, že co vypadá docela nevinně, může být maximální zabíračka. Tenhle workout byl přesně z těch, co vypadají docela nevinně. Ale pak jsem si řekla NE! Chci hezkej zadek, je to moje problémová partie a prostě minulý rok byl Bunny Slope Workout Probram na mě málo, začátečník prostě nejsem a prostě si potřebuju dát pořádně do těla.

Z cviků pro mě byl největší challenge kettlebell pendulum. Dělala jsem poprvé a trošku se při cviku trápila... Přepadávala jsem, neměla dobrou techniku, ale snažila jsem se na max a vydržela jsem obě kola s 8kg kettlebellem. Jinak jsem si říkala ok, budu mít nižší váhu a ono to půjde. Ha ha... Netušila jsem, že první dva "nevinné" cviky mě docela odrovnají. Tippi toe wide squat = účinné, zábavné, bolestivé. To prostě cítíte po pár opakováních. A deadlift kombo s kettlebellem bylo opravdu dead kombo 😰. Po těchto dvou cvicích byly i obyčejné jump lunges peklo a musela jsem je upravit na beginner verzi. Kettlebell jsem po celý workout ponechala na 8kg a i když mi v hlavě znělo, že se zítra nehnu, tak ten druhý hlásek říkal: "To je jedno, ale dojedeš to dokonce!!" Workout byl náročný, ale neuvěřitelně mě bavil. Přidáno do oblíbených a těším se až ho v některém z dalších týdnů budu opakovat.

Nutno dodat, že problém dojít do sprchy a osprchovat se už jsem neměla hodně dlouho... Myšlenky stylem ok, tohle si přepískla a musíš odcvičit aspoň první týden, než to vzdáš... Hrdost z docvičení, ale představa tohohle 12 týdnů mi na odvaze nepřidala 😟.

Odcvičený čas: 
32 minut, 45 sekund

Strava: 

Rozhodla jsem se na dobu neurčitou vysadit pečivo a omezit přílohy. Uvidíme, co tělo na to.

Zuzka Light: Lifted Butt Series # 11 X

20.6.2017 - DAY 2 - Body Crush #24 – ABS 


Mé nejhorší obavy, že druhý den ani z postele neslezu, se naštěstí neuskutečnily, ale nebudu lhát... Svaly bolí a ze zkušenosti vím, že zítra bude ještě hůř i kdybych necvičila. Naštěstí druhý den sliboval workout na břicho, takže jsem si řekla, že by zadek a stehna nemusely tak trpět a že když ano, tak to trošku odfláknu no. Workout byl celý na podložce, bez zátěže, ale stejně jsem to celé tak nějak protrpěla... Nemusela jsem to záměrně flákat. Každý pohyb prostě bolel a o to víc trval... Bolí mě všechno, opakování zoufale málo, ale jen to, že jsem se s bolavými svaly donutila to odcvičit a prostě to nevzdat byl úspěch. Procenta v progress trackeru? 34%... SHAME ON ME 😕 a zároveň můj nejnižší výsledek EVER! Nemluvte na mě, jdu spát.

Odcvičení čas: 
10 minut (ale přišlo mi to jako věčnost)

Strava: 

Vynechání pečiva a příloh vůbec nevadí, užívám si to. Vajíčka, maso, zelenina, ovoce... Hlad  ani chutě nemám, takže ok.


Zuzka Light: Body Crusch # 24 - ABS

21.6.2017 - DAY 3 - Stretch & Tone #1

Den 3., dle očekávání, nemůžu chodit. Když si sedám na záchod, musím se držet vany, z postele lezu jak stoletá... Den 3?!? Už jen dalších 11 týdnů a 5 dní (ještě neodcvičeno dnes)... Mi hráblo. Mám chuť to vzdát... I procházka s přítelem je výzva... Chodím jak kachna. Bože moje nohy 😬. Mno... Sednu k programu a jdu si přečíst jakou zprávu tam dnes od Zuzky mám a co si na "mě" přichystala...

Jediný důvod, proč dnes pokračuju, je zpráva od Zuz. "Bolest svalů je běžná a časem zmizí, když se budete držet programu a cvičit denně. To je důvod, proč se intenzita a zaměření workoutů liší. Musíte dát svalům šanci se zregenerovat, ale neudělejte tu chybu, že úplně vynecháte cvičení proto, že vás bolí svaly." Sice jsem si v hlavě říkala, že mi to všechno může, ale nakonec jsem si teda řekla že JOO! Ale běda, jak mě bolest svalů nepovolí!!! Moc jsem tomu nevěřila... 

Stretch & Tone bylo přesně to, co moje tělo i hlava potřebovali. Nebylo to easy, ale nemusela jsem nikam spěchat, dala jsem si načas s prodýcháním a i když svaly bolely, tak jim námaha byla tak nějak příjemná. Workout přidaný k oblíbeným, takže je jasné, jak se mi líbil. Pluh krásně protáhne zadní část stehen a super je i pozice dolů hledícího psa se zvednutím jedné nohy a potom zanožením. Paráda. Chaturanga není má oblíbená, protože celkově na kliky a podobné věci nemám dostatečně silné ruce. Upraveno pro začátečníky a na kolenou...

Odcvičený čas: 
28 minut, 58 sekund

Zuzka Light: Stretch & Tone #1

22.6.2017 - DAY 4 - Lifted Butt Series #7

Překvapivě mě dnes začala opouštět bolest svalů. Ne že by zmizela úplně. Stále si nemůžu pořádně sednout na záchod, ale už to není taková křeč. Přemýšlení o tom, jak dám dnešní cvičení mě ale neopustilo a představa cvičení se zátěží se mi vůbec nelíbila. Opět pomohla zpráva od Zuz. " Nebojte se cvičit s namoženými svaly. Je překvapivě lehčí cvičit s namoženými svaly, než chodit, nebo si sedat na záchod. Věřte mi, je důležité pokračovat, pokud se chcete zbavit bolesti. "  Neuvěřitelně mě zpráva pobavila, protože tam je přesně popsáno co se mi honí hlavou. Prostě minimálně jeden den vynechat cvičení. Nechat svaly vydechnout a začít znovu až přestanou bolet.

Mno stejně jsem nachystala činky, židli a podložku. Přichystala HRM monitor, převlékla se a dala tomu šanci. Dalším doporučením bylo pustit si oblíbenou hudbu a cvičení si užít. S bolestí svalů? Ha ha... nevěřila jsem...

Cvičení bylo super!!! Hudba mě pozitivně nakopla a pomáhala mi držet se v rytmu. Naspeedovala mě tak, že jsem prostě jela a chvílemi si zapomněla počítat kolik opakování mám odcvičeno. Činky i kettlebell jsem použila ty nejlehčí. A ono to šlo a váha mi přišla málo. Druhé kolo jsem navýšila činky na 3 kg a kettlebell na 8 kg. Lilo ze mě jako z vola, ale cítila jsem se skvěle. Plná energie. Čas jak dlouho cvičím mi byl úplně u zadku, na oblíbenou hudbu jsem si i mezi jednotlivými cviky zakřepčila a na konci si dala na jeden song řádění jen tak s činkami. Spokojenost, usmívala jsem se jako debil! Ještě že partner nebyl doma, by mě nechal zavřít do blázince 😎.

První cvik jsem si upravila a místo přeskoku na židli, jsem si dala pouhý výstup. Při mé šikovnosti bych si dnes asi rozbila kokos.

Odcvičený čas: 
28 minut, 58 sekund

Zuzka Light: Lifted Butt Series #7

23.6.2017 - DAY 5 - 15 Minute Fat Burn #4 

Po včerejšku jsem tak nějak přesvědčená, že dám i dnešek a že bych mohla první týden dokončit bez pauzy. Workout bohužel obsahuje hodně cviků, které buď nedávám v pokročilé verzi, nebo mě nikdy moc nebraly a moc jsem je nedělala. Různé poskoky typu Rock star jump nebo Ninja jump tuck jsem nikdy moc nezařazovala a workoutům s nimi jsem se vyhýbala. Cvičila jsem bosa a ještě v Pražském bytě se moc dupat nedalo. Z náročnějších Burpees, Pistols, Dive bombers... A překvapivě po delší absenci náročnějších cvičení mi dělaly problém i One arm press up... Každopádně jsem pro odcvičení udělala maximum a byla jsem docela pyšná, že jsem to i s variantami pro začátečníky přežila. Přesto, že jsem wokrout nepřidala do oblíbených si někdy velmi ráda zopakuji, abych viděla pokrok v jednotlivých cvicích.

Strava: Stále jsem bez příloh, ale dnes dopoledne jsem měla na svačinu dýňovou bulku. Po cvičení si většinou dávám kostičku hořké čokolády a každý den mám porci ovoce. Mám velkou chuť na lososa a většinou večeřím vajíčka se zeleninou.

Odcvičený čas: 
16 minut, 24 sekund


Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #4

24.6.2017 - DAY 6 - Lifted Butt Series #16

Bolest mojí zadnice jaksi povolila, takže jsem se dnes těšila, co Zuzka na zadek připravila. A ještě jsem se nechala partnerm "ukecat" na běh. Na společné běhání už ho lanařím dlouho a konečně se podařilo, tak jsem ho nechtěla zklamat. Běhám sice jen 2,5 km (partner si dává víc), ale mě to k výživnému cvičení bohatě stačí.

Workout je rozdělený na 3 části - bands, kettlebell a podložka. Jedná se o time challegne. Přiznávám, vždy jsem měla raději Tabatu, ale postupně začínám time challengy přicházet na chuť. Jen mi to teda většinou zabere o hodně víc času než Zuzce. 

Workout byl absolutně skvělý!! Lilo ze mě jako z vola. Moc mě to bavilo, dobře nakombinované cviky. Už i na kettlebell pendulum jsem si trošku přišla, sice jsem opakování nechala na 10x s medium kettlebellem (divná bolest v pravém stehnu), ale vše ostatní bylo tak jak mělo být a držela jsem se i navýšených počtů opakování při medium kettlebellu (8 kg). Hodně squatů, side lunges a celkově mě stylově příjemný workout. Přidávám do oblíbených.

Strava: Soboty u nás budou brány jako cheat day.  Dala jsem si trochu suchého bílého vína. Každý den spořádám hodně zeleniny a vůbec se nebráním zelenině z plechovky (má větší obsah sacharidů). Oproti minulému týdnu je můj výdej díky cvičení o hodně větší. Jím hodně to samé a musím s tím přítí týden něco udělat. Taky si musím dávat pozor na pitný režim a pravidelnost v jídle. Ne vždy jsem to během týdne úplně vychytala.


Odcvičený čas: 
37 minutes, 25 seconds, běh 20 minut 49 sekund

Zuzka Light: Lifted Butt Series #16 

25.6.2017 - DAY 7 - Power Yoga #6


Na power yogu jsem se vyloženě těšila. Znamená to zase příjemné protažení svalů. Stejně ze mě lilo, ale bylo mi to jedno... Sweat is the fat crying!!! 

Zbožňuju Pigeon pose a zamilovala jsem si Thoracic bridge. Myslela jsem, že mi nepůjde, ale šel. To je tak suprové protažení boků!!! Opět jsem ráda, že si nemusím hlídat čas a nikam se hnát. Chaturanga opět na kolenou... ale ono to časem půjde. Opět jsem si dala výběh s partnerem, tentokrát 3 km. Asi jsem si lehce natáha lýtko... uvidíme. Takže co se cvičení týče - dnes ideální den a spokojenost. Zajímalo by mě, jak dlouho vydržím dohromady běh a cvičení... 

Strava: Začínám pociťovat, že mi nestačí jídlo a chybí sacharidy. Musím přidat. Vidím to na přidání sacharidů k dopolední svačně a navýšení množství bílkovin. V hlavě se mi dnes zobrazil výjev orosené coca coly... Rychle jsem tuhle myšlenku zahnala... 

Odcvičený čas: 
35 minut, 46 sekund, běh 28 minut 43 sekund

Zuzka Light: Power Yoga #6

***
Přijde mi skoro nemožné, že mám za sebou první víkend. Myslela jsem, že umřu (teda aspoň první 3 dny). Musím říct, že program mi sedí rozložením cviční. Uvidíme, jak to bude pokračovat další týden. Jak "znám" Zuzku, intenzita a náročnost půjde s každým týdnem nahoru... Svaly stále cítím, ale už to není taková ta šílená bolest jako bych měla každou chvílí zdechnout. Celkově se cítím dobře. 

Držte mi palce do druhého týdne!!!

Suzzie


0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena