Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pondělí 3. července 2017

Bikini Butt Lift Workout Program



Zuzka Light... Pro většinu lidí pojem, pro někoho možná neznámá osoba. Zuz sleduji už roky a se střídavou intenzitou podle ní cvičím. Její virtuální tělocvičnu ZGYM jsem měla myslím předplacenou hned od začátku... I když jsem podle Zuz zrovna necvičila, nebo necvičila vůbec, vždy jsem sledovala její recepty a workouty. Prostě jako motivaci.

Poslední 3 měsíce jsem si dala od ZGYM pauzu. Jaksi mě nebavilo hledat si jednotlivé workouty a cvičení jsem si skládala sama. Nezdá se to, ale člověk výběrem stráví docela dost času. Před 3 týdny jako když do mě praští a chytlo mě nadšení, že chci od Zuzky Light vyzkoušet nějaký další program. Vybrala jsem Bikini Butt Lift Workout Program, protože dle popisu se bude střídat intenzita a pomůcky + kdo by nechtěl hezký zadek, že? A já jsem prostě nadšenec cvičebních pomůcek...  V posledních měsících hodně využívám kettlebell... Popravdě Butt Lift Series jsem na ZGYM okukovala už docela dlouho, tak když už tak už. Chyběl pouze impulz začít.

K tomuto programu budete potřebovat kettlebell, činky, podložku, bands, 2 bloky na jógu, sliders a je uveden i gymnastický míč. Workouty se dají upravit a můžete cvičit bez pomůcek, ale přeci jen s bands, kettlebellem a činkami je ten zápřah o hodně větší. Pokud potřebujete poradit, jak sehnat vybavení tak, aby vás to nezrujnovalo, přečtěte si článek zde.

Zuzka používá kettlebelly o váze 13 kg a 22 kg (26 lb a 44 lb). Vlastníkem takových vah nejsem (a ještě nějakou dobu asi nebudu) a rozhodně by to na mě bylo moc. Vlastním 5 kg, 8 kg a 10 kg. 10 kg je na mě ještě hodně, ale chtěla bych se k jeho používání během 12 týdnu (nebo dřív) s tímto programem dopracovat. Nejčastěji používám 8 kg kettlebell. Hranaté činky používá Zuz o váze 6 kg (12 lb). Takové také nevlastním (zatím) a budu různě střídat a vybírat mezi 2 kg, 3 kg a 4 kg. Případně se nebráním nákupu 5 kg činek 😍.


Zuzka Light

Mno a když jsem se tak rozhodla, že se do toho pustím, tak mě napadlo, že by bylo dobré vám o tom napsat. Přiblížit vám co můžete od programu čekat. A taky si tím vlastně trošku uplést sama na sebe bič a na program se nevykašlat 😆. Uvidíme, jak to bude vypadat v praxi. Doufám, že mě  v mém maratonu podpoříte. Nejlépe povzbuzujícím komentářem. 

K jednotlivému dni vždy uvedu název daného workoutu, zhodnotím náročnost a případně zmíním cviky které se mi líbily/nelíbily, byly/nebyly náročné a jak mě to celkově bavilo nebo nebavilo. Případně přidám informace z progress trackeru a můj čas. V hodnocení jednotlivých týdnů nebude záměrně uveden podrobný seznam jednotlivých cviků a počtu opakování. Tyto informace jsou dostupné pouze pro platitele ZGYM. Prosím neptejte se mě na workout breakdown v komentářích ani v emailech. Tyto informace vám nemohu (a ani nechci) poskytnout.

Samozřejmě bych také ráda upravila stravu a s větším fyzickým zápřahem to určitě bude potřeba. Případně přidám nějaké foto... Uvidím, jak se vyvrbí konečná podoba jednotlivých článků.

Použití veškerých fotek k jednotlivým příspěvkům bylo schváleno Zuzka Light production. Ráda bych také zmínila, že za recenze spojené s Bikini Butt Lift Workout Programem nepobírám peněžní (a ani jinou) odměnu. Odměnou mi (doufám) bude pěkný zadek 😉. 


* * *

Tímto bych vás ráda upozornila, že bez svolení Zuzka Light production není povoleno kopírování a šíření jejich fotek za jakýmkoliv účelem z blogu suzzieprozdravi.blogspot.de. Fotky jsou chráněny autorským právem a nenáleží mi schvalování jejich užívání pro další osoby! 

V případě zneužití materiálů Zuzka Light production ze stránek suzzieprozdravi.blogspot.de další osobou, nenesu za toto zneužití právní zodpovědnot. Právní odpovědnost a následky s tím spojené nese osoba, která zapříčinila zneužití materiálů Zuzka Light production!  

Děkuji za pochopení!

Suzzie

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena