Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

pondělí 25. září 2017

Bikini Butt Lift Workout Program (Week 5)


5. týden programu. Zkoušky se blíží, ale já jedu dál. Mám hodně zařizování, ale prostě. Musím! U cvičení se odreaguju, vyčistím si hlavu a užívám si tu záplavu endorfinů po tom, co docvičím... I ta knížka v posteli se pak čte o hodně lépe. Nemám pravdu?

22.7.2017 - DAY 1 - Lifted Butt Series #11 X

Použila jsem 10 kg i 8 kg kettlebell a různě je dle potřeby střídala. 10 kg kettlebell beru pro mě jako heavy, protože těžší nemám. Cvičeno dle rozpisu (nenavyšovala jsem reps při lehčím kettlebelu). Bomba bomba bomba!!! Konečně opakovačka workoutu z prvního dne programu. Musím říct, že náročné, ale rozhodně jsem nechcípala jako první den. Brutální pokrok!!! Super jsou Tippi Toe Wide Squats, které mě nadchly už první den. Navýšení váhy kettlebelu i činek. Tentokrát jsem dala všech 80 Reps Jump Lunges bez begginer verze!!! To jsem docela čuměla musím říct. Venku brutální vedro, pot mi teče úplně všude, ale brutální spokojenost!!!

Odcvičený čas:
27 minut 53 sekund

Strava:

Snídaně: Bílkovinový chléb s rybičkovou pomazánkou, černý čaj s citronem
Svačina: Meruňka, meruňkový crumble s jogurtem
Oběd: Krémová kuřecí fajita, 1 dc červeného vína
Večeře: Zeleninový salát s vajíčkem a sýrem, plátek bílkovinového chleba

Pitný režim:

500 ml černý čaj s citronem, 360 ml voda s citronem, 1 080 ml ochucené vody s pomerančem, citronem a rozmarýnem, 500 ml zelený čaj, 250 ml čaj rooibos s pomerančem

Celkem: 2,69 l

Zuzka Light: Lifted Butt Series #11 X

24.7.2017 - DAY 2 - 15 Minute Fat Burn #7

V neděli mě brutálně bolela hlava, takže jsem cvičení vynechala a šla si už před osmou lehnout... nakonec z toho bylo krásných 10 hodin spánku... Nervíky pracují a už nějakou dobu spánek nic moc... Tak jsem aspoň doplnila dávku kvalitního spánku.

Teda, mě se taaaak brutálně blbě cvičilo... Nová podložka nic moc 😭 a dovoluji si až říct, že na burpees dost nebezpečné. Při skocích do plank se natáhla až o 10 cm dozadu... Po prvním cvičení v teniskách je natržená... VRACÍM! A rozhodně nedoporučuji ke koupi. Byla jsem při dnešním cvičení taková nějaká zmatená a zabržděná. Pak mě ještě vyrušil zvonek u dveří... Celkově nějaká blbá karma dnes. Ještě, že to byla jen 15timinutovka... Cvičení taková klasika.

Odcvičený čas:
19 minut 19 sekund

Strava:

Snídaně: Meruňkový crumble s jogurtem
Svačina: Tiramissu (domácí)
Oběd: Krémová kuřecí fajita, 1 dc červeného vína
Večeře: Řecký salát se salátovou lučinou, bílkovinový chleba


Pitný režim:

500 ml černý čaj s citronem, 720 ml voda s bezovým sirupem, 250 ml čaj rooibos s pomerančem, 720 ml voda ochucená zázvorem a pomerančem

Celkem: 2,19 l

Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #7

25.7.2017 - DAY 3 - Stretch & Tone #5

Ač se to podle pohledu nezdálo, tak tenhle workout byl náročnější na kolena a levé koleno (vazy) stále bolí. To se mi vůbec nelíbí... Překvapil mě hned první cvik, protože mě z něj brutálně bolely ruce a ramena... Squat with DB Overhead Raise/Squat and DB Forward Bend. Jsem opravdu nečekala, zas takový nevinný cvik. Vypadalo to jako zívačka. U Camel Pose jsem zase právě cítila kolena. Celkově byl workout docela dost zaměřený na udržení rovnováhy. Kvůli kolenu jsem vynechala Hip Flexor Stretch Pulses, protože to opravdu není cvik na to, když vás bolí kolena...

Nechtělo se mi, ale začínám mít období, kdy bych mohla začít vynechávat čím dál tím víc. Jen prostě z lenosti... Takže to ne e!! Hezky jedeme dál. 

Odcvičený čas:
25 minut 16 sekund

Zuzka Light: Stretch & Tone #5
   
26.7.2017 - DAY 4 - Lifted Butt Series #7     

Tenhle workout je prostě super!!! Podruhé cvičeno a jsem z toho možná ještě víc nadšená než předtím. Váha kettlebellu po celý workout 10 kg, minule střídáno 5 kg a 8 kg. První cvik na židli tentokrát s poskokem a s 3 kg činkami celé. Celkově výstup na židli s činkami je super jednoduchý cvik u kterého ten zadek a stehna ucítíte docela brzy. Na Clams 4 kg. Jsem na sebe docela hrdá 😏 Koleno už jsem cítila minimálně, což je super. Zrychlení skoro o 4 minuty, což je prostě paráda. Spokojenost 😀.

Odcvičený čas:
25 minut 6 sekund

Strava:

Svačina: Smetanový jogurt s borůvkami, mandle + přilito trochu bio jogurtového nápoje Olma
Oběd: Pečený losos s bramborovou kaší (bez smetany, trochu másla), okurkový salát

Další ze dnů, kdy jsem si nepoznamena, co jsem jedla... Takže jen co si pamatuji, ale nemyslím si, že bych jen svačila a obědvala...

Zuzka Light: Lifted Butt Series #7 

27.7.2017 - DAY 5 - 15 Minute Fat Burn #8 – SIX PACK ABS!   

Přiznávám, toho, že se tenhle workout bude opakovat jsem se obávala od chvíle, kdy jsem ho docvičila... Jako jo bylo to tentokrát lepší, ale vzala jsem to stylem rychlá smrt... Moc neřešit, co je tam za cviky a prostě na to vlítnout hned jak jsme přišli z běhání. A stejně si stojím za svým, že nesnáším Split Jump. Zase jsem bez podložky, takže mě to donutilo nedělat kliky na kolenou a ono to tak nějak šlo (: ne perfektně, ale aspoň nějak... Příjemné překvapení pro mě... Byla jsem i běhat a mám dost. 

A jak jsem psala NEVER EVER! Tak holt teď sem sedí heslo z jednoho mého trička: NEVER SAY NEVER!!

Odcvičený čas:
16 minut 5 sekund + běh 21 minut 44 minut

Oběd: Italské těstoviny s cuketou a parmazánem
Svačina: Dýňová bulka s máslem, prescuitem a sýrem

Prostě si nepamatuju co jsem jedla. Vůbec.

Zuzka Light: 15 Minute Fat Burn #8 – SIX PACK ABS!

28.7.2017 - DAY 6 - Lifted Butt Series #16   

Cvičeno podruhé během programu!!! Bomba workout. Rozděleno na cvičení s band a s kettlebellem. Vůbec se mi nechtělo cvičit, vařila jsem a pekla na víkend, ale nakonec jsem se hecla, že to i odcvičím s 10 kg kettlebellem a 4 stupňovým bandem. Mno bylo to vydatné!!! Pouze Squat Side Step with a Power Band and KB jsem cvičila s 8kg kettlebellem. Cvičila jsem i s navýšením reps, pouze u Side Lunge Deadlift to Single Leg Heel Raise with kettlebell jsem nenavyšovala. Band stupně 4 z toho udělal docela masakr workout 😊. Spokojenost!

Odcvičený čas:
30 minut 33 sekund

Strava:

Snídaně: Vaječná omeleta s jarní cibulkou a bramborem
Svačina: Capuccino
Oběd: Pečený losos s bramborovou kaší (bez smetany, trochu másla), okurkový salát
Večeře: Žitnopšeničný chleba s pomazánkou z bryndzy, jarní cibulka, 2 dc červeného šampaňského 

Zuzka Light: Lifted Butt Series #16

30.7.2017 - DAY 7 - Power Yoga #21

Sobota jeden den volno, byli jsme na kole a večer utahanost... Šla jsem si lehnout.

Mno do p*d*l*??!!?? Co tohle bylo??? Jóga s 13ti minutovým videem a takový nářez?? Čekala jsem pohodičku, protažení atd a ono prd 😲... Lilo ze mě víc jak při tom běhu a nějak mi to přišlo všechno strašně náročné i když jsou to normální cviky, které znám a umím. Jsem lehce v šoku... Jako super jóga, ale trošku mazec... K oblíbeným nepřidávám. Prostě ne.

Odcvičený čas:
17 minut 2 sekundy + 1,5 hodiny procházka

Strava:

Snídaně: Žitnopšeničný chleba, pomazánka z bryndzy, vejce na tvrdo, meruňkový koláč
Svačina: 3 švestky, 1 meruňka
Oběd: Špagety carbonara, 1 dc červeného vína
Odpolední svačina: Švestkový koláč s mandlovou drobenkou, kostička 70% čokolády
Večeře: Vaječná omeleta (1 vejce + 3 bílky) se šunkou, bramborem a cibulí, rajčata, kukuřice

Pitný režim: 

Černý čaj 400 ml, zelený čaj 400 ml, džus s vodou (džus max 100 ml) 720 ml, bezový sirup s minerálkou 720 ml

Celkem: 2,24 l

Zuzka Light: Power Yoga #21

***
Musím se přiznat, že díky vytížení které se mi v přelomu července a srpna nakupilo (a dále vesele pokračovalo během srpna a i teď v září), jsem se k finálnímu dopsání tohoto příspěvku dostala až teď v září. Tím pádem se mi těžko hodnotí tento týden jako celek. Už si to jednoduše nepamatuju. Ani nevím, jestli jsem se zvážila atd. a přijde mi zbytečné to zpětně hledat. Takže výjimečně tento týden hodnotit nebudu. Je jediné štěstí, že poznámky k jednotlivým týdnům si zapisuji ihned po odcvičení.

Podle poznámek musím říct, že se mi docela dobře dařilo dodržovat pitný režim, což pro mě bývá docela náročné. Abych vypila přes 2 litry tekutin, tak se musím opravdu hlídat. Na to, jak byl pro mě konec měsíce náročný, musím i pozitivně zhodnotit, že jsem ve cvičení nijak moc nevynechávala a až na dva vynechané dny jsem cvičila v kuse. So thumbs up!!


Sportu zdar!! 

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena