Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

středa 11. dubna 2018

Moje Kuchyně - Únor 2018



Tak měsíc únor je ohledně fotek docela trága. Pracovní záležitosti mě časově docela převálcovaly, ale tentokrát jsem za to moc ráda. Únor byl náročný a to brutálně... Mno a co jsem jedla v únoru??? Nečekejte žádné velké experimenty. Klasika, klasika a zase jenom klasika. To můžete vidět i na úvodním obrázku. Míchaná vajíčka s cibulí, paprikou a topinkami z žitného chleba. 

Mým velmi oblíbeným rychloobědem je přírodní kuřecí plátek na pomerančovém pepři s dušenou zeleninou na cibulce, případně se slaninou. Nejčastěji tohle jím, když absolutně nemám sílu přemýšlet o vaření a to se mi teda v únoru nechtělo vůbec. Měla jsem to docela na párku... To se tak někdy sejde no. Půlku února jsem chodila na oběd se spolupracovníky z nové práce a fotky opravdu nemám. Nevybírala jsem si extrémní prasárny, ale extrémně dietní vše taky nebylo.


Oběd: Kuřecí plátek na pomerančovém pepři, míchaná dušená zelenina na cibuli a slanině

Už mi neuvěřitelně chybí ovoce... Nic se nevyrovná smetanovému jogurtu s čerstým ovocem. Níže maliny, kešu a pekanové ořechy se strouhaným kokosem. Zde najdete minirecept. Prostě lahoda. Nemůžu se dočkat na trhání jahod a celkově jahodové hody... 


Svačina: Smetanový jogurt, maliny, kešu, pekany, strouhaný kokos

Jak už jste tu párkrát viděli, naše oblíbená snídaně jsou volská oka s míchanými luštěninami na slanině. Nedáváme si je aktuálně tak často, ale stala se z toho víkendová snídaně. Stále oblíbená. Přiznávám, že občas si tohle dám i na oběd a vyjímečně na večeři. Samozřejmě v případě, že jsem to neměla na snídani. Prostě když to nesnídám tak často, tak si o tuhle kombinaci tělo říká samo i mimo snídaně.

Snídaně: Míchané luštěniny s volským okem

Vlastně kecala jsem, byl tu experiment. Pokoušela jsem se o strašně low carb cuketovou bábovku. Nějak jsem to překombinovala. Takže bez pšeničné mouky, bez cukru. Ne že by se nepovedla, ale něco jsem z ní cítila. Možná směsi neprospěla prošlá cizrnová mouka, nebo nevím. Každopádně sežrala se, ani přítel a jeho kolegové nic nenamítali. Ale příště bude určitě lepší! Cuketovou low carb bábovku jsem měla několikrát na svačinu.

Svačina: Cuketová low carb bábovka

Marocký cizrnový guláš prostě milujeme. Oba. ALE! Boha s tím je takové "sraní". Teda pokud máte cizrnu z plechovky a kuře uvaříte v tlakovém hrnci, tak to ještě jde, ale stejně. Co bych ale pro tuhle pochoutku neudělala.


Oběd: Marocký cizrnový guláš

Mno a toto je opravdu vše, co se v mém únorovém archivu jídla 2018 skrývá. Jste překvapení? Já popravdě ano. A absolutně nemám zdání, co jsem jedla jiného a vymýšlet si nebudu. Co jsem tak koukala do archivu z března, tak tam je to lepší, slibuju! Těšíte se???

Jak se vám daří ve stravování???

Suzzie

















0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena