Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

čtvrtek 10. května 2018

Ze Života #1


Asi si někteří z vás říkají, kam jsem se vypařila a že nějak poslední dobou nepřispívám. Že bych to taky pověsila na hřebík? Ne tak úplně. V mém životě nastala jedna velká změna a to, že jsem se po roce a půl vrátila na plný pracovní úvazek. Nejen, že je to časově náročnější, ale moje nová práce mě doslova pohltila. V pozitivním i negativním slova smyslu. Strašně mě to baví. A jsem strašně unavená, protože je toho neuvěřitelně moc, ještě v němčině a vlastně to co jsem si vždy chtěla vyzkoušet - ÚČETNICTVÍ! Spousta z vás si asi říká, že mi totálně hráblo...

Přelom ledna a února byl absolutně divoký. Dost nečekaný konec ve staré práci (díky bohu, letiště posraný) a ještě rychlejší a nečekanější nástup do práce nové. Nezaměstnanost v době jednoho týdne jsem opravdu, ale opravdu nečekala a vlastně to bylo tak "dlouho" jen proto, že jsem měla zařizování v ČR. Rychlovka. Začalo to 5.2. malým meetingem v personálce s nejskvělejší paní co jsem tady ohledně práce poznala. Následoval 9.2. pohovor na velmi pěkném místě, kde jsem si říkala, "tvl jo!, tady by to bylo super." O co větší byla má radost, když mi personalistka volala 3 hodiny po pohovoru s tím, že mě chtějí a to co nejdříve. Následovalo info, že má pro mne nabídku a ať se s ní přijedu ještě ten den dohodnout na podmínkách smlouvy a čím dříve, tím lépe... Ještě jsem ani nezaměstnaná nebyla a vyřizovala poslední záležitosti ve staré práci (to jsem si myslela). Nabídka překonala mé nejdivočejší sny a teď jsem tady. 


Je super mít zase své pracovní zázemí... Takovouhle spotřebu lepících papírků jsem neměla ani na výšce

Už jedu třetí měsíc. (A podle toho vypadá mé blogování.) Ještě další tři do konce zkušební doby. Jedu jako šroub. V němčině se mi vaří hlava. V angličtině se se mnou nikdo moc bavit nechce a tak valčím se svou B1+ němčinou v kanceláři zařizující velkoobchodní prodej zeleniny a ovoce pro LIDL po EU. Jaké bylo mé překvapení, že si nevystačím pouze s angličtinou, němčinou a češtinou... Takže se prokousávám slovenštinou, polštinou, italštinou a pokud mi opravdu švihne, tak si můžu střihnout i řečtinu... 

Bolesti zad nějak odezněly a občas se znovu objeví... Doporučení na rentgen se válí už přes měsíc na dně kabelky... Zlobím, já vím. Nejnovější aktivitou je práce na mém zeleninovém balkóně. Roste to!!! A teď je období kdy přesazuji do finálních truhlíků. Náš obývák vypadá už dva měsíce jako malý skleník 😇. Jsem zatím mile překvapená, vlastně nic nechcíplo. Teď se modlím, aby se rostlinám dařilo a opravdu i plodily. Vzala jsem to ve velkém. 3 druhy cherry rajčat (červená, žlutá a oranžová), 3 druhy chilli paprik (beraní rohy a 2 různé pálivosti a mix barev), 2 druhy klasických paprik (červená a bílá), 2 druhy cuket (žlutá a zelená) a lilek. Ano, lilek. Pracovní název lopuch. Je obří. V plánu je ještě zasít ředkvičky a nějaký salát. Bylinky zatím spíš živoří než rostou (rozmarýn, majoránka, šalvěj, tymián)... Výjimkou je bazalka, ta roste. Máte taky zeleninový balkón??? Jak vám to tam roste a plodí???



Momentálně má pěstitelská chlouba - červená cherry rajčátka

Neznamená to, že nevařím, nezkouším nové recepty, nefotím, nesportuji... Jen trochu jinak a hlavně to nestíhám zpracovávat v elektronické podobě. Nemám na to nějak čas, energii a ani moc chuť. Vyloženě si užívám cyklo výlety, posezení na pivu a nad dobrým jídlem s přáteli... S přítelem si užíváme života... Cyklo a pěší výlety, obědy na výletech v restauracích, posezení nad dobrým vínem a tak. Experimentuji v kuchyni a hlavně zkouším nové recepty od Zuzky Light. Ta baba mě vždy mile překvapí. Vlastně tak nějak plním výzvu od Kristýny, ale seznam jsem si nevytiskla a ani neodškrtávám. Prostě si jen užívám života. I když se někdy plazím únavou s jazykem na vestě... To jsou ty negativa nové práce... 


Vaječná omeleta se špenátem od Zuzky Light

Docela fotím a to ne jen jídlo... Zbožňuji, když se mi podaří zachytit nálada na fotce. Absolutní pohoda a relax. Fotka bez jakékoliv úpravy... Úpravou by ztratila to kouzlo. Jeden z prvních slunných víkendu v Německu - večer...


Pohodový večer v Park Café Freising

Jak se máte vy???
Také si užíváte života???

Suzzie
💕


4 komentářů:

Kristina řekl(a)...

Gratuluji k nové práci :) naprosto vím, jak se cítíš :) Ať tě to zase moc nepohltí, víš jak... všeho moc škodí :D ale jak říkám, chápu to :) také svoji práci miluju a jsem jak znovuzrozená. Ať se ti moc moc daří :)

suzzie řekl(a)...

Děkuji Týno 💕. Mno asi už pohltilo, ono v tom cizím jazyce je to docela záhul. Takže jsem poslední měsíc mistr přesčasů (přicházím první, odcházím poslední), ale snad si to sedne (; . Jak píšeš - znovuzrození!!! Měsíc a půl jsem byla jak na drogách... :D

Kristina řekl(a)...

je to jak píšeš, sedne si to :) já měla počátky na poště taky kruté, než sjem se dostala v podstatě do "rytmu" a "tempa". člověk si pak vsugeruje určitej systém a najednou nad tím vším začne trávit méně času. Takže jo, sedne si to a bude líp :)

suzzie řekl(a)...

Přesně jsi to vystihla... Hledám si v tom systém... Pro mě je strašná změna, že v tom účetnictví vlastně nikdy není na konci měsíce hotovo (velkoobchod)... pořád je něco pozdě, něco se nestíhá, něco je špatně... v minulé kancelářské práci jsem měla vždy na konci měsíce čisto a měla pocit, že jsem to vše zvládla a vyřešila. Tady trošku panikařím... Změna je život. (;

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena