Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

neděle 22. července 2018

Toust s Vejcem a Zeleninou



Už jsem se nějakou dobu nepřihlásila s nějakým luxusním receptem, takže dnes se s vámi chci o jeden takový podělit. Jak už jsem se zmiňovala v posledním článku, začala jsem hodně experimentovat s recepty od Zuzky Light. Po vyzkoušení jednoho super receptu experimentuji ještě o to víc.

Jedním z vyzkoušených receptů je Breakfast Egg & Mustard Yogurt Sandwich. Recept jsem si trochu upravila, ale stejně je to aktuálně oblíbená víkendová snídaně jak moje, tak partnera.

Na 1 toust budeme potřebovat:

2 Plátky bílkovinového chleba (slabé)
1 Vejce
1 Cherry rajče
1/2 Avokáda
1/4 Červené cibule
Krémový sýr
Jogurt
Dijonská hořtice
Sůl
Pepř

Nejdříve si připravýme hořčičný dressing. Dejte do menší misky vrchovatou lžíci krémového sýra, lžíci jogurtu, lžičku dijonské hořtice a promíchejte. Zuzka používá jako krémový sýr Philadelphii, já kupuju v Německu v Lidlu Goldessu. Určitě si vystačíte i s pomazánkovým máslem, nebo s lučinou. Jogurt dávám 10%, jiný už ani nekupuji. Rozpulte avokádo, polovinu avokáda vydlabejte a na manším talířku rozmačkejte vidličkou. Připravte si cherry rajčátko, cibuli a oboje nakrájejte na tenké plátky. Když máme vše nachystáno, tak se dáme na topinky a na smažení vajíček.




Předehřejte si troubu a dejte péct dva slabé plátky bílkovinového chleba. Vajíčko rozklepněte do skleničky, osolte, opepřete a promíchejte vidličkou. Předehřejte pánev s olejem či máslem a pak na rozpálenou pánev nalijte vajíčka. Trochu stáhněte plamen a nenechte vajíčka úplně ztuhnout. Až bude vajíčko tužší, tak ho obracečkou vytvarujte tak, aby se vám pěkně vešlo na toust. Okraje vajíčka jednoduše trošku shrňte. Vajíčko tuhne docela rychle, tak pozor, prootže je lepší vajíčko měkčí a než vysušené.

Vyndejte upečené topinky, na každou půlku natřete hořčičný dressing, na dressing dejte rozmačkané avokádo. Avokádo osolte a opepřete. Na avokádo položíme vaječnou omeletu a opět lehce potřeme dresingem. Poté na vajíčko dáme zbylou zeleninu - rajče a cibuli. Druhý toust též pomažeme dresingem a zbytkem avokáda, posolíme, opeříme a přiložíme na toust s vajíčkem. Věřte, že vám z toho vše bude padat, ale tekhle je to nejlepší. Ze začátku mě to štvalo, ale takhle chutná toust nejlépe a je mi úplně jedno, že jsem od toho jako prase.




Zuzka do toustu dává klíčky, ale ty mě nikdy úplně nenadchly, takže jsem je vynechala a vůbec nelituji. Určitě se nic nestane, pokud vynecháte avokádo - vím, že spousta lidí ho úplně v oblibě nemá. Několikrát jsem měla i toust nepřiklopený, nebo avokádo nakrájené na plátky, nerozmačkané a věřte mi, není to ono. Vyzkoušejte, co vám bude více vyhovovat. Na fotce níž vidíte, že jsem avokádo nakrájela a dala navrch. Nedělejte to a rozmačkejte. Opravdu to chutná lépe.




Přeji dobrou chuť a dejte vědět, jak vám chutná!! 

Suzzie
💕




0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena