Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

středa 26. prosince 2018

Hubneme Jídlem 2019



Tak se nám blíží konec roku a všude se to hemží plány na lednové hubnutí. Rozhodla jsem se, že pro vás připravím na leden jídelníčky, které by vám mohly pomoci se změnou stravovacího režimu a usnadnit vám vybírání stravy do vašich začátků. Nebudete v tom sami. Mám v plánu zbavit se dalších 6 kg.

1. Budeme vařit a jídlo připravovat minimálně na 2 dny. Žádné každodenní vystávání u plotny. 

Všimla jsem si, že většina jídelníčků má každý den něco jiného (snídaně, svačina, oběd, svačina, večeře). Neumím si představit, že bych si DENNĚ každý večer připravovala všechna jídla na následující den. A to nemám děti. Takže v jídelníčcích budeme vařit na 2 dny minimálně. Nejen, že to šetří čas, ale taky peníze, protože nebudete vyhazovat zbytky.

2. Žádné novinky, ale jen mnou ověřené a pravidelně používané recepty, jak je kombinuji a aplikuji sama na sebe. 

Budeme kombinovat jídla nejen mé, ale i jiných blogerů nebo mých oblíbených receptů z fitness kuchařek.  

3. Poradím vám, jak se začít hýbat

Věřím, že je stále spoustu lidí, kteří vlastně nevědí JAK se začít hýbat. Není to zase taková věda. Člověk musí hlavně chtít. Ani o těch penězích nakonec zas tak není.

4. Doporučím vám vhodnou literaturu a řekneme si něco o jídle

Člověk se musí neustále vzdělávat. Informací je na internetu mraky, ale jak si vybrat ty správné? Důležité je, si hlavně na začátku vybrat literaturu, která vás nezahltí detaily, ale dá vám užitečné informace.

5. Vytvoření podpůrné skupinky na facebooku

Vždy se lépe bojuje ve skupince, než jako jednotlivec. Proto jsem na facebooku vytvořila skupinu Hubneme Jídlem 2019. Zde se můžete ptát, sdílet svoje dojmy, vzájemně si radit a hlavně najít v sobě navzájem oporu a motivaci. Pokud chcete, přihlaste se už teď.

6. Každý týden nový recept

Ať si říká kdo chce co chce, dobrý a zdravých receptů není nikdy dost. Každý týden zveřejním nějaký nový recept (někdy můj, někdy z knížky, někdy od jiného blogera) Tak proč tu sbírku ještě trochu nerozšířIt?

7. Jídelníček na následující týden zveřejním předem

Co si budeme povídat, člověk musí mít dostatek času nakoupit si suroviny a nějak se psychicky připravit na to, co budeme jíst, případně zkonzultovat varianty v případě, že něco v receptu opravdu nedokážete pozřít. Já tohle absolutně chápu. Mě by taky nikdo nedonutil žrát klíčky i kdyby byly v jakémkoliv receptu.

PŘIDÁTE SE???

Suzzie



Pozn.: Nejsem výživový poradce, fitness trenér ani lékař. 
Ve veškerých článcích sdílím svoje zkušenosti, rady a postřehy, které fungují  při hubnutí na mě osobně.
Neznám váš zdravotní stav ani tělesné dispozice. 
Z toho důvodu jsou jídelníčky pouze návod, jak se zdravěji a pravidelně stravovat. 

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena