Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

neděle 12. května 2019

Hubnoucí Víkend Blbec


Taky to znáte? Po dlouhých přípravách čtení a plánování stanovýte den D a začnete s procesem hubnutí. Jste nadšení, namotivovaní a vlastně se na to všechno těšíte, jeeeeeeenže... Nějakým způsobem se proti vám všechno spiklo...

Takto vypadá aktuálně můj první hubnoucí víkend. Včera jsem vyrazila na nákupy podle připraveného plánu a už od začátku mi lezlo na nervy asi úplně všechno. Největší chuť jsem měla na salát z růžičkové kapusy od Zuzky Light a vystřídala asi tak 5 obchodů a nakonec ji stejně nesehnala. Doprčic blbá růžičková kapusta!!! Copak je to nějaká světoborná zelenina? Z totální vyčerpanosti a zpruzenosti mě rozbolela hlava, jedla jsem absolutně pozdě a mimo, pitný režim nula... Ani nevím, kolik lidí mě předběhlo ve frontě a kolikrát jsem zmokla... Říkala jsem si, že mám prostě blbej den... Mno tak jsem druhý den nadšeně vstala, že bude lépe. 

Potřebovala jsem zpracovat zbytek jahod a padl mi do oka jeden z receptů od Zuzky Light. Těšila jsem se, že vyzkouším Keto kokosové palačinky od Zuzky Light a vrhla se do příprav. Znáte to... taková ta představa krásných palačinek s jahodama a ještě zdravá keto varianta. Všechno jsem přepočítala, narvala do nutribuletu (už to, že jsem to narvala do té velké nádoby byl blbej nápad)... Mno a výsledná konzistence se mi nějak nezdála, ale mrskla jsem to na pánev... Patlalo se to a vypadalo to divně, ale přesto jsem se snažila po chvíli "palačinku" otočit... Kdyby jste tak věděli, jak mě to vytočilo... Mno pánev málem letěla oknem co vám budu povídat, propečení trvalo, takže to v kuchyni po chvíli smrdělo jak nevím co... Mno, tak jsem měla k snídani kokosové trhance s jogurtem a jahodama... Překvapivě teda ten opečený bordel chutnal moc dobře.


Snídaně: Keto kokosový trhanec s jahodami a jogurtem (sem tam se to lehce připeklo no)

Další věc na seznamu bylo vyzkoušet Rebarborový cukrfree koláč. Opět jsem krásně vše navážila a odměřila, vypadalo to všechno super, než jsem začala přisypávat kokosovou mouku... Najednou to opravdu vypadalo tuze a divně... Mno co myslíte? Ano, sice jsem si na netu zjistila, kolik je 1 hrníček kokosové mouky v gramech a odvážila, ale jaksi jsem zapomněla na to, že v receptu je jen 1/2 hníčku kokosové mouky a ne celý... Tralalaaaaaaaaalalaaaaaa. Naštěstí jsem tam nenasypala úplně všechno. Mno tak jsem dotoho začala patlat od oka tekuté ingredience aby to nebylo jak herda. Vyprskla sem to na pečící papír a prostě čekala. Upečené to vypadá krásně, tak uvidíme, jak to bude chutnat (plán je na zítra k dopolední svačině s čajem).


Svačina: Cukrfree rebarborový koláč

Vrchol mé víkendové vypatlanosti byla ovšem dnešní večeře. Na mém seznamu byly Caprese Keto pasta též od Zuzky Light. Použila jsem snad vše správně (asi až na sýr, bylo ho tam nějak moc - ať žije přepočítávání hrníčků na gramy), krásně si to nachystala na nově koupenou fotící mističku a dala se do jídla. Bylo to moc dobré, příště uberu sýru a přidám piniové oříšky či tak. Nebyla to obří porce, ale přesto jsem si říkala, jestli to vůbec sním. Natlačila jsem to do sebe a byla spokojená sama se sebou, že se to povedlo a že jsem si po mém kulinářském výbuchu s palačinkama nedala na večeři nějakou prasárnu. Když jsem potom chtěla zadat tohle jídlo do carb manageru, tak jsem si při pročítání receptu uvědomila, že udané množství bylo na 2 porce a ne na jednu, takže jsem v pohodě a klidu sežrala dvojnásobné množství jídla než jsem měla. Tadaaaaa. Bože fakt. Takže ať žije hubnutí! Musím vám řítkat, že jsem měla chuť nalít si pepsi s rumem a na nějakou dietu se vykašlat?


Večeře: Caprese keto pasta (jo, fakt ten sýr asi nebyl dobře odměřený)

Vlastně původně jsem chtěla napsat příspěvek jak si užívám to, že jsem zase v hubnoucím procesu, ale pak jsem si tak nějak řekla, že tohle vás asi pobaví víc než blbiny o tom, jak dokonale jím a cvičím. Asi je vám jasné, že nejsem začátečník a myslím, že je dobrý ukázat vám, že každý má občas den blbec (někdy víkend, prosím, že už to nebude pokračovat) a že ne vždy se daří tak, jak by si člověk přál. Hlavní na tom je neházet flintu do žita a prostě pokračovat. Chybama se člověk učí. A co tenhle víkend naučil mě? To že jsem si konečně po letech odmítání objednala odměřovací lžičky a hrníčky. Už mě to přepočítávání vážně s*re...


Máte taky nějaký podobný "hubnoucí" zážitek kdy jste se cítili jako totální idioti?
(Prosím napište mi, že jo, ať se necítím tak blbě...)

Suzzie


PS: Omlouvám se za kvalitu fotek, ale tady byla kvalita fotek tak to poslední a nebýt tohohle článku, tak asi ani nespatří světlo světa 😀


2 komentářů:

Kristina řekl(a)...

Ano, pobavila jsi mne :D Od začátku do konce :D Ale to k tomu všemu patří!!! Mimochodem, ty těstoviny Caprese vypadají velmi dobře :)

suzzie řekl(a)...

Děkuji Týno :D. Jsem ráda, že se podařilo pobavit. Capresse těstoviny chutnaly fakt dobře na to, že to je cuketa :D. Byla jsem docela překvapená. Nevím, jestli je má Zuz normálně na stránkách. Já na tenhle recept narazila v Keto meal plan.

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena