Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

neděle 13. října 2019

Low Carb (Ne)Müsli



Low Carb nemüsli je takový spontánní nápad při pečení rebarborového crumblu podle Janiny Černé. Trochu jiná drobenka bez ovesných vloček mě nadchla a říkala jsem si, že něco podobného by bylo výborné do jogurtu. Asi z toho vlastně vyšla klasická granola, na kterou je všude asi spoustu receptů. Nevím, granolu jsem nikdy nedělala. Každopádně super věc místo müsli do jogurtu. Přidejte ještě lžičku mandlového másla a budete na vrcholu blaha.
Co budeme potřebovat?

1 hrnek nalámaných pekanových ořechů
1 hrnek pokrájených mandlí
1/2 hrnku strouhaného kokosu
1/2 hrnku slunečnicových semínek
3 lžíce kokosového oleje (rozehřátého)
2 lžíce chia semínek
2 lžičky skořice
1 lžíce medu
čerstvá vanilka

Pečeme na 150 °C cca 20 minut na pečícím papíře






Dá se říct, že si můžete do směsi přihodit co chcete. Já opravdu nedoporučuji vlašské ořechy a naopak doporučuji hodně pekanových ořechů. Po upečení jsou prostě bezkonkurenční a nemohou jim konkurovat para ořechy a ani mandle. Zkoušela jsem a nějak mi tam neseděly. Směs od toho dostala docela nahořklou chuť. Vyhnula bych se kešu a pistáciím, pokud chcete mít směs opravdu low carb.


Neodpustím si poznámku - dejte pozor, ať se vám nemüsli nepřipálí. Nesnáším tyhle poznámky. Vždycky si říkám: "copak jsem blbá?" Mno tak nemüsli se mi připálit podařilo, takže proto to sem raději píšu. Pořád to vypadá, že je to ok, ok, ok a na jednou je to skoro na uhel. Opravdu to naštve, protože ořechy nejsou úplně levná záležitost, a hlavně je to chuťově nic moc (nebylo to ještě tak strašný, takže jsme to postupně snědli).

V případě, že chcete směs úplně low carb a keto, tak místo medu použijte erythritol nebo flaw drops.

Mám vyzkoušeno s malinami, borůvkami, banánen a při nedostatku ovoce se to dá opravdu jíst s tím jogurtem i samotné. 



Mno nevypadá to krásně?
Na jogurt s ovocem čirá závislost.

Nechte si chutnat!


Suzzie

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena