Blog vznikl jako projekt toho, co mě baví. Najdete zde recepty, recenze, cvičení a články na různá témata. Ať se vám u mě líbí...

neděle 6. ledna 2019

Jídelníček 2. Týden



Já vím, já vím, že pozdě... Nevím teda jak u vás, ale mě daly první tři dny pracovního týdne v novém roce docela zabrat. Tělu se nelíbilo ubrání kalorií a ani omezení cukru. Ještě s PMS na cestě. Mno co vám mám říkat - nebylo to ideální. Brutální bolesti hlavy, únava, podrážděnost a to mi nepřijde, že by byl můj jídelníček nějak extrémní a prosím nejsem začátečník...

Jak se vám dařilo první týden? Co se dařilo a co se nedařilo? 


Jídelníček 2# 



Pondělí 7.1.2019

Snídaně: Snídaně králů (2 volská oka s míchanými luštěninami)


Úterý 8.1.2019

Snídaně: Snídaně králů (2 volská oka s míchanými luštěninami)
Oběd: Mleté maso s pečenými batáty a pistáciovým dressinkem polde Zuzky Light
Večeře: Domácí hummus se zeleninou a sýrem (paprika, mrkev, kedlubna, ředkvičky, gouda)




Středa 9.1.2019

Snídaně: Celozrná bulka s pomazánkovým máslem, vařeným vejcem a zeleninou, čaj
Oběd: Mozzarela s cherry rajčátky

Čtvrtek 10.1.2019

Snídaně: Vaječná omeleta se zeleninou, čaj
Večeře: Mungo polévka od Kitchenette




Pátek 11.1.2019

Oběd: Kuřecí soté

Sobota 12.1.2019

Oběd: Špízy s lososem a zeleninovým salátem
Večeře: Cuketové hranolky v mandlové mouce, majonéza




Neděle 13.1.2019

Snídaně: Bílkovinový toust s avokádovou pomazánkou, čaj
Oběd: Lososové špízy se zeleninovým salátem


Dejte vědět jak vám chutná a jak vám vyhovuje rozdělení jídel ♥

Suzzie

0 komentářů:

Okomentovat

Těším se na vaše komentáře ať jsou jakékoliv... Nadarmo se neříká, že nejlepší je konstruktivní kritika, ale slova chvály si samozřejmě také přečtu ráda... Pokud se vám libí recept, pište, ať vím, že se ubírám správnou cestou... Potřebuji vaši zpětnou vazbu, abych věděla jakým směrem se ubírat dál... Děkuji

Používá technologii služby Blogger.

© Suzzie pro zdraví, AllRightsReserved.

Designed by ScreenWritersArena